Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met deze pc wil ik voornamelijk gaan gamen en foto/ videobewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is ongeveer 1500 euro voor de pc alleen. Aanschaf van de monitor zal op een later moment plaatsvinden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
n.v.t.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimum van 16 gb RAM. 1 tb aan opslag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Na het vele lezen op dit forum ben ik er wel uit dat ik graag een AMD in de pc wil hebben. Maar andere opties altijd welkom.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo stil mogelijk, maar begrijpelijk als er bij hevig gebruik wel geluid wordt gemaakt.
Ga je overklokken?
Hier weet ik nog niet zo veel van. Dus voor nu n.v.t.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag ontvang ik van jullie advies of mijn build een goede Bang for Buck is, of dat ik compleet op de verkeerde weg zit. Uiteraard wil ik zo lang mogelijk van de pc kunnen genieten, en niet over 3 jaar alweer een nieuwe moet aanschaffen.
Ik ben erg benieuwd.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met deze pc wil ik voornamelijk gaan gamen en foto/ videobewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is ongeveer 1500 euro voor de pc alleen. Aanschaf van de monitor zal op een later moment plaatsvinden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
n.v.t.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimum van 16 gb RAM. 1 tb aan opslag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Na het vele lezen op dit forum ben ik er wel uit dat ik graag een AMD in de pc wil hebben. Maar andere opties altijd welkom.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zo stil mogelijk, maar begrijpelijk als er bij hevig gebruik wel geluid wordt gemaakt.
Ga je overklokken?
Hier weet ik nog niet zo veel van. Dus voor nu n.v.t.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag ontvang ik van jullie advies of mijn build een goede Bang for Buck is, of dat ik compleet op de verkeerde weg zit. Uiteraard wil ik zo lang mogelijk van de pc kunnen genieten, en niet over 3 jaar alweer een nieuwe moet aanschaffen.
Ik ben erg benieuwd.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 284,90 | € 284,90 |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Strix B550-F Gaming (WI-FI) | € 185,05 | € 185,05 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio | € 583,99 | € 583,99 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Elite Zwart/Wit | € 155,90 | € 155,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 65,62 | € 65,62 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 650 Full Modular | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 106,87 | € 106,87 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.462,23 | ||