Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
TV, ter vervangen van pricewatch: Samsung LE37B650
Wat is je budget?
€ 500 - € 800.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV te kijken, vooral "gewoon" via Ziggo Next. We kijken niet zo veel TV (3 uur/week?), in de toekomst wellicht wat meer als de kinderen ouder worden.
De huidige TV heb ik een goede 10 jaar gebruikt, en het beeld is op zich nog prima. het geluid laat wel te wensen over. Het grootste probleem is echter het design, met dikke randen.
De bedoeling is om de TV op te hangen.
Ondersteuning voor Airplay is een plus
Wat heb je zelf al gevonden?
Gezien mijn ervaring wil ik een TV kopen die weer een aantal jaar mee kan. Denk daarom sowieso aa 4K.
De meeste TV's zijn echter veel groter dan wat we zoeken. De afstand tussen de muren (bank staat recht tegenover TV) is 3.79m. Huidige formaat TV vinden we prima, maar er is weinig te vinden qua 37"/ 4K.
Dan kom je vrij snel uit op 43". Dit lijkt nog acceptabel door de dunnere bezels (totale formaat niet groter)
Ik heb daarbij de volgende modellen gevonden
pricewatch: Samsung UE40NU7190 Zwart
+ 40"
? maakt het uit dat het model 2 jaar oud is?
? edge-lit in de praktijk OK?
pricewatch: Samsung QLED 43Q60R Zwart
+ Airplay
pricewatch: LG 43UM7050PLF Zwart
+ Airplay / nieuw model
+ Direct led klinkt beter dat edge-lit
? refresh rate 50hz
Welke vragen heb je hier nog over?
Lijken de genoemde TV's een goede keuze?
Zoeken naar TV met goed geluid, of geluid separaat (hoeft echt geen surround set te zijn, een soundbar is acceptabel, maar ingebouwd heeft ivm looks de voorkeur)?
Hoe belangrijk is refresh rate? TV's die ik nu heb geselecteerd zitten op 50/60Hz, terwijl huidige TV op 100 zit. Of speelt dat bij huidige techniek minder?
Ik zoek een?
TV, ter vervangen van pricewatch: Samsung LE37B650
Wat is je budget?
€ 500 - € 800.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV te kijken, vooral "gewoon" via Ziggo Next. We kijken niet zo veel TV (3 uur/week?), in de toekomst wellicht wat meer als de kinderen ouder worden.
De huidige TV heb ik een goede 10 jaar gebruikt, en het beeld is op zich nog prima. het geluid laat wel te wensen over. Het grootste probleem is echter het design, met dikke randen.
De bedoeling is om de TV op te hangen.
Ondersteuning voor Airplay is een plus
Wat heb je zelf al gevonden?
Gezien mijn ervaring wil ik een TV kopen die weer een aantal jaar mee kan. Denk daarom sowieso aa 4K.
De meeste TV's zijn echter veel groter dan wat we zoeken. De afstand tussen de muren (bank staat recht tegenover TV) is 3.79m. Huidige formaat TV vinden we prima, maar er is weinig te vinden qua 37"/ 4K.
Dan kom je vrij snel uit op 43". Dit lijkt nog acceptabel door de dunnere bezels (totale formaat niet groter)
Ik heb daarbij de volgende modellen gevonden
pricewatch: Samsung UE40NU7190 Zwart
+ 40"
? maakt het uit dat het model 2 jaar oud is?
pricewatch: Samsung QLED 43Q60R Zwart
+ Airplay
pricewatch: LG 43UM7050PLF Zwart
+ Airplay / nieuw model
+ Direct led klinkt beter dat edge-lit
? refresh rate 50hz
Welke vragen heb je hier nog over?
Lijken de genoemde TV's een goede keuze?
Zoeken naar TV met goed geluid, of geluid separaat (hoeft echt geen surround set te zijn, een soundbar is acceptabel, maar ingebouwd heeft ivm looks de voorkeur)?
Hoe belangrijk is refresh rate? TV's die ik nu heb geselecteerd zitten op 50/60Hz, terwijl huidige TV op 100 zit. Of speelt dat bij huidige techniek minder?
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!