Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-08 17:12

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
Beste leden,

Een Cliënt van mijn moeder heeft een Chromebook.

Nu wil ik een nieuw Google account instellen als Primair-account. Nu heb ik een tweede G-account toegevoegd, met de hoop deze als Primair aan te merken, en de oude Primaire-account te verwijderen. Ik kan namelijk nergens het Primaire account uitloggen. Helaas lukt mijn plannetje niet.

Iemand die toevallig weet hoe ik dit moet doen?

De tweede vraag:

Als de Cliënt via Outlook.com een mail wil verzenden met bestanden vanaf haar PC, komen we bij het volgende probleem.

Als ze een bestand vanuit 'Downloads' pakt, dan wordt deze toegevoegd aan de mail. Maar bestanden vanuit 'Mijn Drive' zijn grijs en kunnen niet verstuurd worden. Wat is de reden hiervan?

Het moest allemaal zo simpel mogelijk, aangezien Cliënt niet goed om kan gaan met de nieuwste technologie.

De Chromebook die ik hier heb is de volgende:
Acer Chromebook 315. Versie 83.0.4147.94 (De laatste, ben 'n nu net aan 't update) Dus 100% up-to-date, haha.

Ik vind het maar raar, zo'n Chromebook.

What a terrible day to have eyes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 15:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Misschien de client van je moeder naar de leverancier van de Chromebook sturen? Overigens, is dat dezelfde uit Zie de bomen door het bos niet. Office 201x op Chromebook? waar je ook al mee loopt te stoeien?
Ik kan namelijk nergens het Primaire account uitloggen
Maar? Want? Werken de instructies die je gevonden hebt niet? Of kan je er ook uberhaupt niet mee inloggen?
Ik vind het maar raar, zo'n Chromebook.
Is het dan wel een goed idee dat je ermee bemoeit? Iedereen kan er iets van leren, ongetwijfeld, maar volgens mij is het (veel sneller) als je dat ding een Powerwash geeft?

Ik mis overigens een (berg) met informatie wat je wel al geprobeerd hebt? Welke sites / FAQ je kent maar niet werken als oplossing? Of er specifieke foutmeldingen komen tijdens het proberen?

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 22-07-2020 18:31 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-08 17:12

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
MAX3400 schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 18:28:
Misschien de client van je moeder naar de leverancier van de Chromebook sturen? Overigens, is dat dezelfde uit Zie de bomen door het bos niet. Office 201x op Chromebook? waar je ook al mee loopt te stoeien?

[...]

Maar? Want? Werken de instructies die je gevonden hebt niet? Of kan je er ook uberhaupt niet mee inloggen?

[...]

Is het dan wel een goed idee dat je ermee bemoeit? Iedereen kan er iets van leren, ongetwijfeld, maar volgens mij is het (veel sneller) als je dat ding een Powerwash geeft?

Ik mis overigens een (berg) met informatie wat je wel al geprobeerd hebt? Welke sites / FAQ je kent maar niet werken als oplossing? Of er specifieke foutmeldingen komen tijdens het proberen?
Ik heb uit eindelijk qua account een Powerwash uitgevoerd, Ik ben er ook qua bestanden uit. Ik heb Google Drive gewoon uit gezet.

Ik had de hoop dat een Powerwash niet nodig was, vandaar dit topic.

What a terrible day to have eyes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 15:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

AltTabKeys schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 18:42:
[...]
k heb uit eindelijk qua account een Powerwash uitgevoerd

Ik had de hoop dat een Powerwash niet nodig was, vandaar dit topic.
:? Dus je wil achteraf horen wat je het moeten doen en wij het wiel uitvinden voor een volgende (theoretische) keer dat je het weer niet snapt?

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 22-07-2020 18:43 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Je eerdere topic met je Chromebook is gesloten met de opmerking dat je eigen inzet nogal ontbreekt. Ook nu laat je de bezoekers van het forum niet weten wat je al hebt gedaan. Nu is je probleem al opgelost maar desondanks gaat dit topic dicht

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Dit topic is gesloten.