Samsung wasmachine gaat niet meer aan

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saaslijer1
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 11-04 12:02
Hallo allemaal,

Gisteravond heeft mijn vriendin een wasprogramma met handdoeken gestart, so far so good.
Na enige tijd is het programma vanzelf gestopt en is de wasmachine uitgegaan.

Nu krijgen we de wasmachine niet meer aan. Horen we alleen om de 10 seconden een soort tik.

Ik heb al van alles geprobeerd. Stroom eraf gehad voor korte en langere tijd. Het filter volledig schoongemaakt.
Niets werkt.

Heeft iemand hier enig idee wat te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06:58
Kijk eens bij dit Samsung EcoBubble wasmachine maakt programma niet af.

Volgens mij zijn Samsung wasmachines heel slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Saaslijer1 schreef op dinsdag 21 juli 2020 @ 11:34:
Nu krijgen we de wasmachine niet meer aan. Horen we alleen om de 10 seconden een soort tik.
En qua lampjes? Wat staat er in de handleiding over dit symptoom? Heb je nog garantie (c.q. recht op een deugdelijk product)?

Je geeft een beetje weinig info en schijn van eigen onderzoek (je weet vast wat je rechten bij de leverancier zijn?), dus het is een beetje gissen zo.

[ Voor 18% gewijzigd door Room42 op 22-07-2020 01:05 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ziekloon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-04 10:57
Klinkt helaas maar al te bekend. Bij ons kwam het door een defecte printplaat, die (na nog geen 3 jaar!) kapot was gegaan. Samsung vroeg of we de wasmachine vaak helemaal vol stopten.. ehhh... nou ja, we doen er best veel in, het is immers een 8kg machine. Ah, zei de Samsung medewerker, dat is het probleem, je moet hem nooit helemaal vol doen. Nu hebben we hem nooit helemaal volgepropt, maar los daarvan is het volslagen idioot dat je met 8kg capaciteit adverteert en je er vervolgens veel minder in mag doen.

Is uiteindelijk met een hele magere coulance (wat korting op het onderdeel, maar arbeidsloon moest gewoon betaald worden) door Samsung opgelost.

Inmiddels 2 jaar later, toevallig gisteravond weer meegemaakt dat de machine spontaan stopte. Na reset deed hij het weer, maar ik vrees dat er weer een soortgelijk probleem aankomt. Als dat zo is, gaat hij weg. Ik koop in ieder geval geen Samsung meer.