Toon posts:

Twinview wil niet op GeForce 2 MX Gainward

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Door Sies - woensdag 08 augustus 2001 16:16

--------------------------------------------------------------------------------
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik krijg namelijk de Twin View niet geinstalleerd. De pc herkent m'n beide monitoren, maar bij m'n nVidia-instelling krijg ik Twin View niet aangevinkt en m'n tweede monitor krijgt geen beeld. Ik gebruik driverversie 7.52. Die ondersteunt wel Twin View, maar ik krijg geen twee monitoren gelijk aan de praat. Ook de TV Out lukt me niet. Er zit een compsoiet TV-out op, en die heb ik met een verlengstuk naar S-Video naar een Scart in m'n tv geplugd, maar die geeft geen beeld. Bij de Optie Uitvoerapparaat kan ik TV ook niet selecteren. Als ik TV Tool installeer en ik druk op TV-modus, dan verliest m'n monitor z'n signaal en blijft de tv ook zwart. Hopelijk kan iemand mij op weg helpen.
M'n systeem is een AMD 1,2, 256 MB, 60Gb, 19" mon.
Win98 en DirectX 8.0

Alvast bedankt,

Sie

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 19:03
MMH, komt me bekend voor : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/200742

Misschien ff extended desktop uitzetten, en dan kun je Twinview misschien aanvinken.

Of inderdaad, een nieuwe driverversie downloaden, zoals in de andere thread al gezegd werd.

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• vandenberg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2016
De 12.41 doen 't prima met Twinview.

Systeem

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Twin View aan de praat gekregen met driverversie 12.09, maar de TV ziet hij nog niet. Moet ik die handmatig aangeven bij Monitoren? Moet ik m'n twee monitor uittrekken of zo, wil hij de TV kunnen 'zien'? Qua kabel heb ik composiet TV-out => s-Video+>Scart met y/c swtch.
D verloopkabel pm'n kaart heeft ook nog een gele tulp. Heb ik die ook nodig, of is die composiet voldoende?

THX< Sies

Verwijderd

Zet je TV eens aan op het video kanaal,
voordat je de PC start dit wil wel eens helpen.
En mischien zit je switch op je scart aansluiting verkeerd ( inplaats van beeld ontvangen op beeld zenden )