Toon posts:

Gainward Twin View Gold Geforce MX 32 MB: HELP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik krijg namelijk de Twin View niet geinstalleerd. De pc herkent m'n beide monitoren, maar bij m'n nVidia-instelling krijg ik Twin View niet aangevinkt en m'n tweede monitor krijgt geen beeld. Ik gebruik driverversie 7.52. Die ondersteunt wel Twin View, maar ik krijg geen twee monitoren gelijk aan de praat. Ook de TV Out lukt me niet. Er zit een compsoiet TV-out op, en die heb ik met een verlengstuk naar S-Video naar een Scart in m'n tv geplugd, maar die geeft geen beeld. Bij de Optie Uitvoerapparaat kan ik TV ook niet selecteren. Als ik TV Tool installeer en ik druk op TV-modus, dan verliest m'n monitor z'n signaal en blijft de tv ook zwart. Hopelijk kan iemand mij op weg helpen.

M'n systeem is een AMD 1,2, 256 MB, 60Gb, 19" mon.
Win98 en DirectX 8.0

Alvast bedankt,

Sies

Verwijderd

Klinkt mischien weer afgezaagt, maar heb je de nieuwste nvidia drivers geinstalleerd?
En de s-vhs kabels moet je echt goed aandrukken anders ziet hij je tv niet en kun je dus ook niet tv aanvinken.

suc6 verder.

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

nieuwste driver versie is namelijk: v12.41

en voor tv-out is het verstandiger gebruik te maken van tvtool

succes

Verwijderd

Ik had in Win98 hetzelfde probleem. De ene keer deed ie het niet (dat je TV-Out inderdaad niet kunt aanvinken), de andere keer deed ie het weer wel. Oorzaak bij mij onbekend. Ik had mijn tv-kabel verlengd tot 6 meter ofzo, misschien dat ie daar moeite mee had. Het hielp volgens mij wel om de kabels (verlengstekkertje!) ff goed vast te drukken.
Nu draai ik Win2K en heb ik geen problemen meer..