Beste Tweakers,
Graag wil ik deze week een begin maken met het aanschaffen van een nieuw systeem. Ik heb hiervoor grotendeels de BBG van juli gevolgd, met wat eigen toevoegingen. De pc wordt voornamelijk gebruikt om te gamen op 1440p.
De nieuwe componenten die ik wil aanschaffen zijn als volgt:
Behuizing: pricewatch: Phanteks Eclipse P500A Digital (RGB)
Processor: pricewatch: AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed
Moederbord: pricewatch: MSI X470 Gaming Plus Max
Geheugen: pricewatch: G.Skill Trident Z Neo F4-3600C16D-16GTZNC
Voeding: pricewatch: Fractal Design ION+ 560W Platinum
SSD: pricewatch: Kingston A2000 1TB
Waterkoeling: pricewatch: NZXT Kraken Z73
Verder gebruik ik een extra 1TB SSD uit mijn huidige setup en mijn huidige videokaart, een GTX 1070 8GB. Het idee is dan om eind dit jaar/begin volgend jaar een nieuwe videokaart erin te stoppen als de nieuwe kaarten uit zijn.
Mijn vragen zijn als volgt:
1. Is de geselecteerde voeding uit de BBG ook voldoende indien ik voor de door mij geselecteerde waterkoeling ga?
2. Naast de 3 ventilatoren die bij de kast komen en de waterkoeling die ik erbij koop, zijn er nog meer ventilatoren nodig of zou dit voldoende moeten zijn?
3. Hebben jullie eventueel nog tips om binnen dezelfde price range voor alternatieve producten te gaan? Ik denk dat mijn keuze wel al redelijk vast ligt maar sta zeker open voor tips.
Hoor graag van jullie, wellicht vanavond of anders morgen bestellen in de hoop alles deze week binnen te krijgen
Gr,
Soho
Graag wil ik deze week een begin maken met het aanschaffen van een nieuw systeem. Ik heb hiervoor grotendeels de BBG van juli gevolgd, met wat eigen toevoegingen. De pc wordt voornamelijk gebruikt om te gamen op 1440p.
De nieuwe componenten die ik wil aanschaffen zijn als volgt:
Behuizing: pricewatch: Phanteks Eclipse P500A Digital (RGB)
Processor: pricewatch: AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed
Moederbord: pricewatch: MSI X470 Gaming Plus Max
Geheugen: pricewatch: G.Skill Trident Z Neo F4-3600C16D-16GTZNC
Voeding: pricewatch: Fractal Design ION+ 560W Platinum
SSD: pricewatch: Kingston A2000 1TB
Waterkoeling: pricewatch: NZXT Kraken Z73
Verder gebruik ik een extra 1TB SSD uit mijn huidige setup en mijn huidige videokaart, een GTX 1070 8GB. Het idee is dan om eind dit jaar/begin volgend jaar een nieuwe videokaart erin te stoppen als de nieuwe kaarten uit zijn.
Mijn vragen zijn als volgt:
1. Is de geselecteerde voeding uit de BBG ook voldoende indien ik voor de door mij geselecteerde waterkoeling ga?
2. Naast de 3 ventilatoren die bij de kast komen en de waterkoeling die ik erbij koop, zijn er nog meer ventilatoren nodig of zou dit voldoende moeten zijn?
3. Hebben jullie eventueel nog tips om binnen dezelfde price range voor alternatieve producten te gaan? Ik denk dat mijn keuze wel al redelijk vast ligt maar sta zeker open voor tips.
Hoor graag van jullie, wellicht vanavond of anders morgen bestellen in de hoop alles deze week binnen te krijgen
Gr,
Soho
:strip_exif()/f/image/SDolhmfYKBYJgwz0FfrSq6Mv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/A1MMlIvQfgovpZK3aBBrMtfo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pgamhjMWnj9J7bnARYnGLwud.jpg?f=fotoalbum_large)