Toon posts:

Spelcomputer gekocht op MP

Pagina: 1
Acties:
  • 786 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb deze week een spelcomputer gekocht op marktplaats, die zou gisteren bezorgd worden. Ik heb wel een pakket ontvangen, maar daar zat geen spelcomputer in. Wel een opblaasbaar peuterbadje en een tuinslang.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb in eerste instantie contact gehad met de Politie, hun advies was om aangifte te doen. Hier zag ik nog even vanaf.

Contact gehad met de verkoper natuurlijk, die stelde dat zijn vriendin de spelcomputer in een bruine doos had verzonden. In de 6 jaar waarin hij actief is op mp, heeft hij dit nog nooit meegemaakt zei hij. Ik heb contact gezocht met PostNL om hier melding van te maken, waarschijnlijk is het verzendlabel met mijn adresgegevens op een ander pakket geplakt en een ander verzendlabel weer op mijn pakket.

Ook MP heeft het account van de verkoper ingezien en er zijn geen meldingen van oplichting bekend.

Ik ga dus niet uit van oplichting, maar een misverstand.

Ik heb zelfs het pakketpunt waar het pakket is verzonden gebeld en het verhaal uitgelegd. Zonder resultaat.

PostNL is er mee bezig, ga ervan uit dat het goed komt.

Ik hoor graag wat anderen hier van vinden, kan ik nog iets doen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:20
Als iemand je had willen oplichten had je denk ik een steen gekregen..
Ik zou van een misverstand uitgaan , ben benieuwd hoe het opgelost wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

De verkoper is verantwoordelijk voor de verzending. Die moet je aanspreken. Het is niet aan jou om dit met Postnl op te lossen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 19:28

Barrycade

Through the...

Zit de verzender toevallig op Schiermonnikoog of ander gat in Nederland? Net actief op MP? Heeft verkoper meerdere dure spullen zoals iPhones en andere zaken die to good to be true zijn?

Of is dit gewoon Kees uit Wateringen die naast de spelcomputer ook een handgrasmaaier er op heeft staan en voor de rest in ABN communiceert?

Bij de eerste situatie kan je fluiten naar je geld. Bij de 2e kan er inderdaad een fout zijn gemaakt. Maar dan is de vraag of je naam en adres wel goed op de doos staan.

Ik heb ook een keer gehad dat de barcode sticker blijkbaar op een andere doos terecht was gekomen in het proces en ik dus een pakket kreeg dat qua adres-sticker niet klopte en ik dus het pakket weigerde aan de deur. Een week later kreeg ik mijn echt voor mij bedoelde pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga idd uit van een misverstand, omdat ik nog wel een fatsoenlijk gesprek heb lopen met de verkoper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-10 10:51

Racing_Reporter

Contentmaker

Misschien eerst dat gesprek afmaken voordat je extreme conclusies trekt als deze?

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik mis een beetje het doel van dit topic. Het lijkt er nu meer op dat je je ervaring met een Marktplaats wilt delen, daar is het forum echter niet voor bedoeld. Zie ook Shopping Forum - Beleid hiervoor.

Op het topic gaat dan ook een slotje.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.