autoradio naar android/carplay

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audi a3 1.6tdi
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 28-01-2021
Mijn vraag
Ik heb een audi a3 met een aftermarket radio alleen zonder android.
in prensipe heb ik een carplay donle bestelt. weet alleen niet of het gaat werken want lees overal dat je android software er voor nodig heb.

Relevante software en hardware die ik gebruik
is het mogelijk om de software aan te passen?? 8)7

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-06 21:35

DarkSide

theres no place like ::1

misschien even beter aangeven welke A3 je hebt.
Welke radio je hebt. Wat voor carplay dongle etc. En vragen in het audi forum.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audi a3 1.6tdi
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 28-01-2021
je hebt gelijk, dit heb ik gedaan maar op de audi form heb ik niet echt een antwoord gekregen.
Het gaat om een audi a3 uit 2009 facelift model. de radio die er in zin is een aftermarket en heeft geen merk naar mijn weten. Mijn vraag is daarom of het mogelijk is om de software te vervangen??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-06 21:35

DarkSide

theres no place like ::1

audi a3 1.6tdi schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 21:25:
je hebt gelijk, dit heb ik gedaan maar op de audi form heb ik niet echt een antwoord gekregen.
Het gaat om een audi a3 uit 2009 facelift model. de radio die er in zin is een aftermarket en heeft geen merk naar mijn weten. Mijn vraag is daarom of het mogelijk is om de software te vervangen??
ik bedoelde Het grote audi topic.

Het is iig een oud model en niet standaard voorzien van carplay/android auto modules.
Verder is aftermarket natuurlijk heeeeeel breed. Zonder naam, type nummer e.d. is het natuurlijk alleen maar gokken.
Sommige radios hebben wel mogelijkheden tot firmware updates bv.
Een nieuwere versie van android bv.

Maar als ik het begrijp draait er nu geen Android. Dan krijg je er ok geen android op.
Misschien handig om te kijken naar een nieuwe auto radio.

Je hebt er genoeg (in verschilende prijsklasse) met Het Android Autoradio Topic er op.
Voor carplay heb ik eigenlijk geen idee. Zelf geen apple, dus geen idee wat daar allemaal voor te koop is

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.