Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kan iemand me de blinde afkeur van oude topics openen e....

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views

• G.W.
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 10-12-2020
Aan de moderater.

Reageer op oud topic, en is overal zo dat meer of mindere mate niet gewaardeerd wordt.
Werd hier ook gelijk op slot gezet, na dat ik reageerde op één. Als het nog relevant voor sommige
mensen kan zijn, waarom niet, als het nog relevant voor mensen kan zijn in huidige moderne
internet verkeer zelfs. Zou dat echt wel eens willen hebben uitgelegd. Misschien snap ik werkelijk iets niet !
Zie ook dat meestal wordt aangegeven dat alleen kan als nog echt toegevoegde waarde heeft, dat meer de graadmeter is dan maar simpel "het is te oud" klaar uit, wat ik hier een beetje ondervind, stuit me tegen de borst, dus a.u.b. Was mijn zegje er nog even over. Verder zal het mij een zorg zijn, zoeken we ander forum. Zo onverschillig krijgen mensen me zo langzamerhand wel.

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 19:46

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True