Chapeau aan @AppieR voor het opvolgen hiervan. Los van zijn persoonlijke zaak ben ik blij dat hij de onduidelijke signalering van de milieuzones aan de kaak stelt. Dat kan ons allemaal helpen.
Op 4 augustus heb ik beroep ingediend bij de OvJ. Dat is 16 weken geleden dus ik had de slingers al bijna opgehangen. Helaas zie ik net dat de beslistermijn 16 weken is vanaf de uiterste datum beroep (27 augustus). De slingers moeten dus nog even tot 17 december in de kast blijven...
Garmin Fenix 6XPro + HRM-Run | hardlopen | Garmin Connect | RopaRun Team 264
Meld je even op de juridische afdeling van forumindex.nl (voorheen flitsservice), daar zitten wat mensen die je over deze termijnen veel meer informatie kunnen geven. Ik weet namelijk dat de recidivetermijn gaat lopen vanaf het moment dat jij betaald hebt, indien een recidivetermijn van toepassing is.AppieR schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:14:
Op 4 augustus heb ik beroep ingediend bij de OvJ. Dat is 16 weken geleden dus ik had de slingers al bijna opgehangen. Helaas zie ik net dat de beslistermijn 16 weken is vanaf de uiterste datum beroep (27 augustus). De slingers moeten dus nog even tot 17 december in de kast blijven...
Nou, ik heb een reactie. Schiet er alleen nog niet zoveel mee op.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Garmin Fenix 6XPro + HRM-Run | hardlopen | Garmin Connect | RopaRun Team 264
Lijkt me evident, je gaat als OvJ ook niet een goed gesprek houden met iedereen die een beroep indient. Zet het eerst maar eens op papier en dan praten we verder als het steekhoudend is, al hij gedacht hebben.AppieR schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:59:
***members only***
Memento mori
Anoniem: 472287
Tja, wat kan je dan ook mondeling aangeven dat je niet kan opschrijven?AppieR schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:59:
***members only***
Klinkt als een hoop verspilling van tijd en resources. Dat is het nu al doordat je het niet meteen hebt opgeschreven.
Waarschijnlijk hebben ze de brief nauwelijks gelezen. Gewoon een aanvulling sturen met je gronden. Wel specifiek formuleren waarom jóuw boete onterecht is (dus niet alleen "ik vind dat de gemeente...").AppieR schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:59:
***members only***
En ze er nogmaals op wijzen dat je conform artikel 7:16 Awb gehoord wilt worden.