Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Speakerkabel voor denon avrx1000 met b&w 606 speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views

Vraag

• Vaidya
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 15-07-2020
Mijn vraag
...hi, net een denon avrx1000 op de kop getikt en wil b&w 606 speakers kopen.
Heeft iemand een goeie tip voor de juiste speaker kabels? Niet te duur , beetje middle of the road?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via FeaR op 15-07-2020 22:05)

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Vaidya schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 11:22:
...
Dat betreffende punt komt niet voor niets naar voren. Op GoT verwachten we enige vorm van eigen inzet en dat mis ik in deze. Daarbij ben ik ook niet echt fan van dit soort topics, dat worden vooral topics over hoorbare verschillen in kabels en daar hebben we Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6 al voor. Om die discussie uit de weg te gaan is het noemen van een budget en short-list toch wel een vereiste.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

• corporalnl
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 19:07
Je vergeet een belangrijk punt om in te vullen namelijk:

...

Kijk daar eerst even naar.
Beetje zoekwerk kom je al een eind.

[Voor 4% gewijzigd door corporalnl op 15-07-2020 11:24]

• Spacecowboy
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 25-05 23:27

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Ik heb afgelopen week voor mijn Denon AVR-X2000 deze kabel genomen:

https://www.allekabels.nl...abel-per-meter-25-mm.html

Die heeft een iets hoger wattage dan de AVR-X1000, maar deze kabel is daar naar mijn mening meer dan prima voor.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Vaidya schreef op woensdag 15 juli 2020 @ 11:22:
...
Dat betreffende punt komt niet voor niets naar voren. Op GoT verwachten we enige vorm van eigen inzet en dat mis ik in deze. Daarbij ben ik ook niet echt fan van dit soort topics, dat worden vooral topics over hoorbare verschillen in kabels en daar hebben we Zilveren HIFI-kabels gesmeed door elfen bij maanlicht #6 al voor. Om die discussie uit de weg te gaan is het noemen van een budget en short-list toch wel een vereiste.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True