Ik zoek een?
Nieuwe GPU voor de bugetbuild van mijn dochter. Daar zit nu een veeldehands GTX 770 in die overleden is.
Wat is je budget?
Klein! Zeg < €100. Hoe minder hoe beter
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De genoemde GTX 770 is helaas ondertussen dood. Mijn dochter speelt eigenlijk alleen Roblox en Minecraft (standaard, geen extensions oid), en heel soms Palladins en Brawlhalla (full HD). De GTX 770 lijkt me nu eigenlijk al overkill voor wat ze doet.
Wat is een nieuwe alternatief voor in haar systeem? Welke nu nieuwe kaart presteert in de buurt van de GTX 770; of welke kaart is voldoende voor wat ze nu nodig heeft. Ze wil er het liefst zo weinig mogelijk aan uitgeven en ze voorlopig geen plannen zwaardere zaken te spelen / draaien.
Nieuwe GPU voor de bugetbuild van mijn dochter. Daar zit nu een veeldehands GTX 770 in die overleden is.
Wat is je budget?
Klein! Zeg < €100. Hoe minder hoe beter
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 3 1200 Wraith Stealth koeler Boxed | € 49,- | € 49,- |
1 | Moederborden | ASRock B450M-HDV R4.0 | € 60,95 | € 60,95 |
1 | Behuizingen | Sharkoon VS4-S | € 28,- | € 28,- |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS8G4D30AESBK | € 41,15 | € 41,15 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 450W V2 | € 44,95 | € 44,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 224,05 |
De genoemde GTX 770 is helaas ondertussen dood. Mijn dochter speelt eigenlijk alleen Roblox en Minecraft (standaard, geen extensions oid), en heel soms Palladins en Brawlhalla (full HD). De GTX 770 lijkt me nu eigenlijk al overkill voor wat ze doet.
Wat is een nieuwe alternatief voor in haar systeem? Welke nu nieuwe kaart presteert in de buurt van de GTX 770; of welke kaart is voldoende voor wat ze nu nodig heeft. Ze wil er het liefst zo weinig mogelijk aan uitgeven en ze voorlopig geen plannen zwaardere zaken te spelen / draaien.
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.