Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem is voor mijn dochter (12), wat ze zelf gaat kopen. Niet heel spannend allemaal, het zwaarste zullen spelletjes als Roblox, Minecraft en Fortnite zijn (waarbij Fortnite prima of lage instellingen mag draaien, wel redelijke FPS, rond de 50 - 60)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is echt laag, zeg €275. Minder is beter.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Opslag heb ik liggen (zowel kleine SSD als grote HDD), monitor ga ik 2e hands naar op zoek om de kosten te drukken (dit zal max 1080p zijn), het klopt dat OS niet in dit lijstje staat, die ben ik niet vergeten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast, CPU, mobo, RAM, voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur, wel ben ik ivm bestelgemak graag alles bij Alternate bestellen (alle items in de RML zijn ook bij Alternate beschikbaar)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zie bovenstaand, Fortnite zal het zwaarst zijn wat er gedraaid wordt
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Is dit slim of niet? Ik heb gezien de verwachtingen gekozen voor de Vega 11 iGPU die in de CPU zit (zie Fortnite prestaties) en niet een losse GPU om de kosten te drukken.
Is dit OK (mn de voeding vind ik lastig inschatten), werkt alles met elkaar, tips, tricks? Meer bang voor de buck?
Dit systeem is voor mijn dochter (12), wat ze zelf gaat kopen. Niet heel spannend allemaal, het zwaarste zullen spelletjes als Roblox, Minecraft en Fortnite zijn (waarbij Fortnite prima of lage instellingen mag draaien, wel redelijke FPS, rond de 50 - 60)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is echt laag, zeg €275. Minder is beter.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Opslag heb ik liggen (zowel kleine SSD als grote HDD), monitor ga ik 2e hands naar op zoek om de kosten te drukken (dit zal max 1080p zijn), het klopt dat OS niet in dit lijstje staat, die ben ik niet vergeten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast, CPU, mobo, RAM, voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur, wel ben ik ivm bestelgemak graag alles bij Alternate bestellen (alle items in de RML zijn ook bij Alternate beschikbaar)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zie bovenstaand, Fortnite zal het zwaarst zijn wat er gedraaid wordt
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Is dit slim of niet? Ik heb gezien de verwachtingen gekozen voor de Vega 11 iGPU die in de CPU zit (zie Fortnite prestaties) en niet een losse GPU om de kosten te drukken.
Is dit OK (mn de voeding vind ik lastig inschatten), werkt alles met elkaar, tips, tricks? Meer bang voor de buck?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 2400G Boxed | € 119,05 | € 119,05 |
1 | Moederborden | ASRock A320M-HDV R4.0 | € 45,- | € 45,- |
1 | Behuizingen | Inter-Tech B-50 | € 26,50 | € 26,50 |
1 | Geheugen intern | Kingston ValueRAM KVR24N17S8/8 | € 35,- | € 35,- |
1 | Voedingen | Corsair VS450 (2018) | € 38,23 | € 38,23 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 263,78 |
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.