Samenstellen toekomstbestendige werk pc

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag allen,

Voor een collega ben ik bezig met het samenstellen van een nieuwe pc voor thuis. Ik heb een selectie gemaakt en zou graag wat feedback willen op de gekozen onderdelen en samenstelling. De samenstelling vind je hier.

De computer zal voornamelijk gebruikt worden voor zijn werk, (algemene kantoorwerkzaamheden, werken via online omgeving). Een paar criteria zijn:
- max 500 euro (ex Windows)
- toekomstbestendig
- 500gb opslagruimte
- stil
- mogelijkheid om 2 beeldschermen aan te sluiten via minimaal HDMI (zodoende keuze moederbord met 1x hdmi en 1x DP aansluiting).

Ik ben benieuwd of jullie opmerkingen/aanvullingen zien die de samenstelling goedkoper/krachtiger of in andere opzichten zal verbeteren. Ook wil ik graag zeker zijn dat alle onderdelen compatible met elkaar zijn. met name het NVMe geheugen waar ik nog relatief onbekend mee ben.

Ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zonder je winkelmandje te openen; in een PC van 500 Euro ga je eigenlijk niet merken of je NMVE erin hebt zitten ;)

Allicht kan je even Voorbeeldtopic Desktopaankoopadvies doornemen; daar staat een extra uitleg hoe een topicstart er (beter) uitziet :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 20:15

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Is je collega niet beter af met een laptop?
Kan 'ie nog wat meer tijd- en plaatsonafhankelijk werken.
(Niet onbelangrijk: Op de bank wat mails wegwerken en da's stiekem *erg* fijn is mijn ervaring.)

Budget is wel wat krapjes, zeker met 2 schermen, maar dat is het voor een PC met 2 schermen ook. Je bent héél rap €600 - €700 kwijt voor een basis kantoor PC. Dan kom je al in de range van de zakelijke notebooks van bijvoorbeld Dell. (Dell Latitude 3000 series.)

[ Voor 11% gewijzigd door unezra op 13-07-2020 21:08 ]

Ná Scaoll. - Don’t Panic.