Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

waarschuwing met opvallende zin

Pagina: 1
Acties:
  • 579 views

• altijdcynisch
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 07-08-2020
Geen antwoord gekregen op topic en gesloten terwijl ik de vraag liever publiekelijk geantwoord zie krijgen.
Ik kreeg het 'advies' dat ik deze vraag kan stellen binnen het berichtenscherm.
Maar nogmaals ik vind dit zo'n maffe praktijk dat ik dit liever in een forum zet.
Niets te verbergen toch?
Zo kan iedereen begrijpen hoe het achter de schermen gaat

Dus nogmaals. OW gekregen. Zie afbeelding.

"Het is de Frontpage Admins de laatste tijd meerdere malen opgevallen dat je negatieve, vervelende reacties plaatst."

Welke reacties worden hier bedoeld en hoe bepalen Frontpage Admins dat iets over het algemeen negatief en vervelend is? En waarom is dit belangrijk? Mijn laatste comment overtrad de regels en volgende keer wordt ik geblokkeerd, nou super helder. Maar bovenstaande? Wat voegt dat toe? Daar kan ik niks mee. Ik zal niet de enige zijn.
Alvast bedankt voor de opheldering, wordt gewaardeerd.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 23:49
Wat een openbaring: achter de schermen krijg je soms een waarschuwing als je niet normaal kunt posten.

:X

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
edit:
Nee, laat ik me maar inhouden :P

[Voor 96% gewijzigd door u34186 op 09-07-2020 22:22]

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

• Kuusje
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 23:11
Geen antwoord gekregen op topic en gesloten terwijl ik de vraag liever publiekelijk geantwoord zie krijgen.
Ik kreeg het 'advies' dat ik deze vraag kan stellen binnen het berichtenscherm.
Maar nogmaals ik vind dit zo'n maffe praktijk dat ik dit liever in een forum zet.
Niets te verbergen toch?
Zo kan iedereen begrijpen hoe het achter de schermen gaat.
https://tweakers.net/info/faq/karma/

https://tweakers.net/info/over-tweakers/

https://gathering.tweakers.net/forum/faq

Als 'iedereen' dat zou lezen dan zou iedereen weten wat er achter de schermen gebeurd - namelijk het mogelijk maken en uitdragen van wat er in de FAQ staat.
Welke reacties worden hier bedoeld
De gene die een -1 of zelfs -2 score hebben. Je reacties kan je zien in je profiel.
hoe bepalen Frontpage Admins dat iets over het algemeen negatief en vervelend is?
https://tweakers.net/info/faq/karma/
En waarom is dit belangrijk?
Soms moet er door een moderator ingegrepen worden om de discussie constructief te houden. De mate van afwijking van deze norm bepaalt de ingreep van de moderators. Enigzins onconstructief wordt gecorrigeerd met een -1 score en karma verlies, bij wildere uitspattingen komen de moderators in actie met waarschuwingen, bans, perma bans.
Wat voegt dat toe?
Zie bovenstaande.

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 22:37

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Jouw vorige topic over exact hetzelfde is gesloten met een duidelijk advies. Deze gaat dan ook op slot.

Frontpagemoderatie Forum

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True