• ismayno4
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 27-09-2020
Hallo, ik heb een Revolut kaart en deze zou ik willen gebruiken voor budgettering voor uitgaven, op b.v boodschappen, vakantie en uitjes. Een manier om niet teveel aan deze zaken uit te geven, momenteel gebruik ik wel kasboek. Maar hoe kan ik er mee betalen want hoe maak ik geld over op deze kaart? Ik dacht deze aanvullend zou zijn op andere Creditcard, zoals N26 maar deze heb ik nooit ontvangen: N26. Kan ik via geldautomaat geld overmaken? ;)

Ismay

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 02-06 10:41
Wat heb je zelf al opgezocht, want ik wil best Google hier neer kopiëren maar als je dat zelf al gedaan hebt maar de tekst niet begreep heeft dat geen nut.

• J0kerNL
  • Registratie: November 2017
  • Nu online
Je kunt er gewoon via de IBAN geld erop pleuren zoals je dat zou doen als je naar een andere rekening geld overmaakt, ook kun je Google Pay of een andere creditkaart gebruiken op hem op te waarderen. Overigens is deze kaart geen echte creditkaart maar een VISA/Mastercard Debit.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Beetje meer inzet mag ook wel. Volgens mij is dit prima op te zoeken.

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!
Zoekt nieuwe collega's in omgeving Twente

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee