Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• ismayno4
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 27-09-2020
Hallo, ik heb een Revolut kaart en deze zou ik willen gebruiken voor budgettering voor uitgaven, op b.v boodschappen, vakantie en uitjes. Een manier om niet teveel aan deze zaken uit te geven, momenteel gebruik ik wel kasboek. Maar hoe kan ik er mee betalen want hoe maak ik geld over op deze kaart? Ik dacht deze aanvullend zou zijn op andere Creditcard, zoals N26 maar deze heb ik nooit ontvangen: N26. Kan ik via geldautomaat geld overmaken? ;)

Ismay

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 09:27
Wat heb je zelf al opgezocht, want ik wil best Google hier neer kopiëren maar als je dat zelf al gedaan hebt maar de tekst niet begreep heeft dat geen nut.

• J0kerNL
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 09:16
Je kunt er gewoon via de IBAN geld erop pleuren zoals je dat zou doen als je naar een andere rekening geld overmaakt, ook kun je Google Pay of een andere creditkaart gebruiken op hem op te waarderen. Overigens is deze kaart geen echte creditkaart maar een VISA/Mastercard Debit.

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Beetje meer inzet mag ook wel. Volgens mij is dit prima op te zoeken.

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True