Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke PC moet ik kopen of laten samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views

Vraag

Hallo,

Ik wil graag een nieuwe Desktop.
Wil graag een snelle processor I9, ik doe geen spellen
wel wil ik 2 SSD schijven 1 van 120 GB en een van 1000 GB
16 GB geheugen, randapparatuur heb ik niet nodig heb alles.
En natuurlijk een goede voeding, PC mag geen herrie maken.

Wat kost zoiets ongeveer, en wat raden jullie mij aan

Alvast bedankt

Wim

Vulliw

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Afgelopen 18 jaar heeft T.net aardig wat geschreven maar zijn de BBG's je wel eens opgevallen? Zoals reviews: Desktop Best Buy Guide - Juli 2020 ?

En waarom wil je een i9 als je geen spellen doet? Ben je daytrader? Draai je grote databases? Ben je AutoCAD-gebruiker?
randapparatuur heb ik niet nodig heb alles.
Dat lijkt me vrij sterk. Tenminste, je posthistorie laat niet zien dat je recentelijk een PC hebt aangeschaft maar ik denk dat ik wel kan hinten dat een gemiddelde monitor van 6 jaar oud niet altijd op een nieuwe GPU kan worden aangesloten (VGA vs. HDMI of DP bijvoorbeeld).

Wil je alsnog even wat meer info geven?

[Voor 35% gewijzigd door MAX3400 op 09-07-2020 11:07]

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 22:45
Is niet interessant. Het is van belang te laten weten wat je wel doet met het systeem.

Neem daarnaast DAA beleid aandachtig door zodat je het topic aan kunt passen aan de richtlijnen. Een voorbeeldtopic vind je in Voorbeeldtopic Desktopaankoopadvies

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 22:39

br00ky

Moderator Harde Waren
Dat dus. Werk aan de winkel :).

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True