Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frieslander12
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 09-05 00:24
Ik zoek een?
nieuwe tv voor mijn xbox one x, en misschien later nog voor de xbox series x

Wat is je budget?
600 euro max.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
te gamen en films te kijken

Wat heb je zelf al gevonden?
ik hdb het volgende gevonden: daarbij zit ik vooral te kijken naar de eerste philips en de laatste samsung. Maar de curved samsung ziet er ook goed uit, al raad deze reddit post het af (https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Welke vragen heb je hier nog over?
welke tv zouden jullie aanbevelen uit de bovenste. Ik ben een casual gamer en hoef niet de beste HDR of response time. Ik wil wel mooie kleuren en contras, waarschijnlijk een VA paneel.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Welke Philips en laatste Samsung :?
De Samsung in de reddit link is ook geen curved model (maken ze sowieso al een paar jaar al niet meer).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17:40
Beetje meer info/wensen en eigen onderzoek kan geen kwaad.....
Hoe groot moet de tv zijn? Moet er HDMI 2.1 op zitten? Voor € 600 koop je sowieso geen TV met een top (HDR) weergave.

[Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 08-07-2020 11:42]

LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Welke topic?

Subtiel gezegd; je komt regelmatig zaken vragen, de startpost is soms wat summier en de raad / adviezen die je krijgt, lijken nooit meer te resulteren in "Dank, ik heb nu produkt X gekocht".

Daarnaast heb je ook al meegelezen met andere topics zoals Tv voor xbox one x en series x dus ik ben een beetje zoekende naar waarom je ons naar Reddit verwijst terwijl er elke dag TV's voor de Xbox worden aangeraden (en afgeraden voor de Series X want je weet dat daar andere regels / eisen / wensen voor gelden).

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: juli 2010
  • Niet online
Zoveel van dit soort topics....Goed. U vraagt, wij draaien.

Kijk eens bij de buren: https://nl.hardware.info/...sie-met-hdr-rond-600-euro

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True