Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, gamen en gamen. Voornamelijk de huidige en toekomstige games zoals Cod warzone. Shooters voornamelijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de €1350,- incl verzending
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
mijn voorkeur gaat uit naar Ryzen
Ga je overklokken?
Overklokken binnen de veilige voorwaarden
Wat verwacht je van ons?
we hebben een set-up gemaakt waarvan wij denken dat het een prima/goede setup is. Maar misschien zien we iets over het hoofd of kan het beter voor de prijs.
Er zit veel RGB in de kast. Het ook mag ook wat en het kan per module uitgezet als het teveel van het goede is. Onderstaande hebben we samengesteld. Wat is jullie mening hierover? En dan bedoel ik niet over de “looks” maar om het systeem.
Dank alvast!
Gamen, gamen en gamen. Voornamelijk de huidige en toekomstige games zoals Cod warzone. Shooters voornamelijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de €1350,- incl verzending
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
mijn voorkeur gaat uit naar Ryzen
Ga je overklokken?
Overklokken binnen de veilige voorwaarden
Wat verwacht je van ons?
we hebben een set-up gemaakt waarvan wij denken dat het een prima/goede setup is. Maar misschien zien we iets over het hoofd of kan het beter voor de prijs.
Er zit veel RGB in de kast. Het ook mag ook wat en het kan per module uitgezet als het teveel van het goede is. Onderstaande hebben we samengesteld. Wat is jullie mening hierover? En dan bedoel ik niet over de “looks” maar om het systeem.
Dank alvast!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 165,- | € 165,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0) | € 109,95 | € 109,95 |
1 | Videokaarten | Inno3D GeForce RTX 2070 Super iChill X3 Ultra | € 578,- | € 578,- |
1 | Behuizingen | Thermaltake View 28 RGB Riing Edition | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Waterkoeling | Cooler Master MasterLiquid ML240L V2 RGB | € 65,95 | € 65,95 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 84,70 | € 84,70 |
1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) Wit | € 134,92 | € 134,92 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 500GB | € 101,89 | € 101,89 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.320,31 |