Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gaming desktop €1350

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JPA1R88
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 22-07-2020
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, gamen en gamen. Voornamelijk de huidige en toekomstige games zoals Cod warzone. Shooters voornamelijk.

Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de €1350,- incl verzending

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
mijn voorkeur gaat uit naar Ryzen

Ga je overklokken?
Overklokken binnen de veilige voorwaarden

Wat verwacht je van ons?
we hebben een set-up gemaakt waarvan wij denken dat het een prima/goede setup is. Maar misschien zien we iets over het hoofd of kan het beter voor de prijs.

Er zit veel RGB in de kast. Het ook mag ook wat en het kan per module uitgezet als het teveel van het goede is. Onderstaande hebben we samengesteld. Wat is jullie mening hierover? En dan bedoel ik niet over de “looks” maar om het systeem.

Dank alvast!

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 3600 Boxed€ 165,-€ 165,-
1MoederbordenGigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0)€ 109,95€ 109,95
1VideokaartenInno3D GeForce RTX 2070 Super iChill X3 Ultra€ 578,-€ 578,-
1BehuizingenThermaltake View 28 RGB Riing Edition€ 79,90€ 79,90
1WaterkoelingCooler Master MasterLiquid ML240L V2 RGB€ 65,95€ 65,95
1Geheugen internCorsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16€ 84,70€ 84,70
1VoedingenCorsair RM750x (2018) Wit€ 134,92€ 134,92
1Solid state drivesSamsung 970 EVO 500GB€ 101,89€ 101,89
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.320,31

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• kastgordijn
  • Registratie: maart 2020
  • Laatst online: 04-07 19:16
Hoi @JPA1R88

Leuk dat je een vraag stelt op dit forum!
Ik hoop je zo goed mogelijk te kunnen helpen.

Het is inderdaad handig om te weten op welke resolutie je wilt gamen. Wat is de monitor die je hebt? Wil je gamen op 1080p, 1440p of 4k? En wil je perse een hoge refresh rate? Hoe hoog? Als je die vragen beantwoord kunnen we je verder vooruit helpen. Voor nu zal ik met de informatie die ik heb tips geven.

De processor is een prima keuze! Ik begrijp je voorkeur voor ryezen volkomen!

Je gekozen moederbord is een goede optie, zelf heb ik die ook heel vaak aangeraden! Je kan ook deze: pricewatch: Asus ROG Strix B450-F Gaming overwegen. Ik vind die er zelf mooier uit zien, en de bios van asus heeft ook wat meer mogelijkheden. Maar de gigabyte is ook een heel goed bord!

Kwa videokaart, ik kan hier nog niet zo heel erg veel advies over geven zolang ik je resolutie en eisen niet weet. Maar ik zou zeggen, of rtx 2080 super of 5700xt de 2070 super is kwa prestaties namelijk gelijk aan de 5700 xt maar een stuk duurder. Maar ik zou het eerst fijn vinden als je je resolutie aangeeft! Dan kan ik je verder helpen.

Behuizing: Ik vind dat je een mooie behuizing hebt gekozen, ik heb deze nog nooit eerder gezien. Behuizing is vooral heel erg een persoonlijke keuze. Ik zie alleen nergens of er ook fans bij die behuizing worden meegeleverd. Eerlijk gezegd lijkt mij (op het eerste gezicht) dit een niet erg goeie keuze. Thermaltake Level 20 MT ARGB is ook een goede rgb behuizing, maar daar worden ook 4 fans meegeleverd. Als rgb je niet uitmaakt kun je ook voor Corsair iCue 220T RGB gaan, die heeft redelijke rgb maar vooral heel erg goede koeling.

Wat processor koeling betreft, waterkoeling is echt niet nodig voor deze processor! Zonde van het geld, deze heeft een tdp van 65 watt, met de boxed koeler kan je al goed vooruit maar als je niet van een ineens opspinnende koeler houd kun je ook een goedkope aftermarket luchtkoeler kopen. Lees https://nl.hardware.info/...deze-zomer-koel-conclusie ook eens.

geheugen: 16 gb 3200 mts is inderdaad goede specificatie voor deze build. Ik zou alleen adviseren om voor crucial te gaan.

Je neemt echt een overdreven voeding, 750 is echt niet nodig. soms word voor de rtx 2080 ti nog aangeraden om voor 560 te gaan. Maar goed, als je echt safe wilt zitten kun je ook voor 660 gaan: pricewatch: Fractal Design ION+ 660W Platinum deze is high end en goede keuze, je kan ook minder uitgeven aan voedingen dan 100 euro.

Ssd zou ik voor WD Blue SN550 500GB of a2000 gaan.

Ik hoop je goed geholpen te hebben en als je nog vragen hebt stel ze gerust!

Vergeet je niet het beste antwoord te markeren?
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True