@Tijs Hofmans
nieuws: Infinity Ward laat 200 spelers Battle Royale doen in Call of Duty: Wa...
Ik mis een belangrijk stuk in dit verhaal:
En ik vraag mij tevens af of er een nieuwe modes "Reloaded" aanwezig is, volgens mij is het Season Four Reloaded en daarmee een onderdeel van de naam (correct me if i'm wrong).
nieuws: Infinity Ward laat 200 spelers Battle Royale doen in Call of Duty: Wa...
Ik mis een belangrijk stuk in dit verhaal:
Al deze zaken zijn onderdeel van Call of Duty: Modern Warfare, waarbij bijv Cheshire Park alleen in MW te spelen is. Misschien is het handig om dit te verduidelijken?De verandering zit in een nieuwe modus genaamd Reloaded. Daarin zitten ook andere toevoegingen, zoals een nieuwe sniper rifle, de Rytec AMR. Ook kunnen spelers een Juggernaut Royale-modus spelen en een nieuw Contract spelen dat Supply Run heet. Spelers kunnen daarnaast een nieuwe operator, Roze, kiezen, en een nieuwe map Cheshire Park spelen.
En ik vraag mij tevens af of er een nieuwe modes "Reloaded" aanwezig is, volgens mij is het Season Four Reloaded en daarmee een onderdeel van de naam (correct me if i'm wrong).
Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!