Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Infinity Ward laat 200 spelers Battle Royale doen in CoD

Pagina: 1
Acties:

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 02:40

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
@Tijs Hofmans
nieuws: Infinity Ward laat 200 spelers Battle Royale doen in Call of Duty: Wa...

Ik mis een belangrijk stuk in dit verhaal:
De verandering zit in een nieuwe modus genaamd Reloaded. Daarin zitten ook andere toevoegingen, zoals een nieuwe sniper rifle, de Rytec AMR. Ook kunnen spelers een Juggernaut Royale-modus spelen en een nieuw Contract spelen dat Supply Run heet. Spelers kunnen daarnaast een nieuwe operator, Roze, kiezen, en een nieuwe map Cheshire Park spelen.
Al deze zaken zijn onderdeel van Call of Duty: Modern Warfare, waarbij bijv Cheshire Park alleen in MW te spelen is. Misschien is het handig om dit te verduidelijken?

En ik vraag mij tevens af of er een nieuwe modes "Reloaded" aanwezig is, volgens mij is het Season Four Reloaded en daarmee een onderdeel van de naam (correct me if i'm wrong).

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 02:40

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Tijs Hofmans schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 12:41:
Sorry, deze even over het hoofd gezien! Ik maak dat duidelijker inderdaad, en het gaat inderdaad om de Reloaded-modus van S4 dus dat pas ik aan.
Misschien zijn er nog aanvullingen nodig:
en de map Cheshire Park spelen.
Deze is er alleen voor Modern Warfare, niet voor Warzone.

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True