Mensen die een iPhone zoeken en tegen een behoorlijke prijs, zien het volgende:PietjeKlaassen schreef op zondag 28 juni 2020 @ 09:19:
[...]
Oké duidelijk... maar ik blijf het vreemd vinden dat bol.com dit niet direct verwijdert. Het is slecht voor hun imago. Mensen die zoeken naar een iphone 11 krijgen dit als eerste resultaat te zien.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yCvNCN2OJTQjrrZ8v75rMFwE.jpg?f=user_large)
Tenzij je echt niet wil lezen als consument en opgelicht wil worden, er staat toch duidelijk dat er nog 10 verkopers zijn en dat de snelste verkoper zegt dat je het apparaat dinsdag dus al in huis hebt?
Dat je er niet op klikt en spijkers op laag water zoekt want "laagste prijs alert!!11", tja, daar kan ik eerlijk gezegd niet veel mee; Bol is vrij expliciet in hun voorwaarden en als je mogelijk de wereld toch ietsjes beter maakt, kan je Bol ook even bellen / mailen met je bevindingen en misschien een linkje naar dit topic?
Allicht dat Inpex dan ineens geen verkoper meer is op hun site. Helaas is een KvK aanvraag zo geregeld dus dan kunnen ze volgende week onder een andere naam dezelfde produkten aanbieden.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
:strip_exif()/f/image/DoaQ7hPSMc5kHwa09EB2h0Oh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ljaZNatGJKOeAjjyUy7mSBnG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rfGxxXD8MQ2FlvoLcYj7Apsm.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/7iDlCFaAoBecv6l61EamJtgM.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dIKcWGkLq5druNaxIRf9xlEF.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/O0FnEisUpYaUI8hYQ4ha7m3O.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GQrO5DmiJTqnVuUMFJVMV3Tx.jpg?f=user_large)