Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, shooters, racing. En voor school wat niet meer voorstelt dan SPSS en verslagen typen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Plus minus €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee compleet nieuwe build
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil gewoon de komende jaren lekker kunnen blijven gamen op zo hoog mogelijke settings.
Ga je overklokken?
Nee, niet mee bezig gehouden ook nog.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf al het een en ander samengesteld. Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden, ik ben namelijk best wel nieuw in het wereld van PC's bouwen.
- Ik heb een behuizing gekozen waar 4 fans worden meegeleverd, heb ik dan nog extra fans nodig?
- Intern geheugen heb ik ook het een en ander over gelezen, dat niet alles even lekker met elkaar werkt. Hoe zit dat precies? Wat raden jullie aan?
- Van dezelfde videokaart zijn zoveel soorten, welke is nou het beste?
- Voeding van 600W voldoende? Of juist overkill?
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden, en wat jullie eventueel anders zouden doen!
Voornamelijk gamen, shooters, racing. En voor school wat niet meer voorstelt dan SPSS en verslagen typen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Plus minus €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee compleet nieuwe build
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil gewoon de komende jaren lekker kunnen blijven gamen op zo hoog mogelijke settings.
Ga je overklokken?
Nee, niet mee bezig gehouden ook nog.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf al het een en ander samengesteld. Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden, ik ben namelijk best wel nieuw in het wereld van PC's bouwen.
- Ik heb een behuizing gekozen waar 4 fans worden meegeleverd, heb ik dan nog extra fans nodig?
- Intern geheugen heb ik ook het een en ander over gelezen, dat niet alles even lekker met elkaar werkt. Hoe zit dat precies? Wat raden jullie aan?
- Van dezelfde videokaart zijn zoveel soorten, welke is nou het beste?
- Voeding van 600W voldoende? Of juist overkill?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 165,- | € 165,- |
1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 77,90 | € 77,90 |
1 | Videokaarten | Powercolor Red Devil RX 5700 XT | € 459,- | € 459,- |
1 | Behuizingen | Sharkoon TG5 RGB | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 61,95 | € 61,95 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 600W CM | € 83,05 | € 83,05 |
1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 64,62 | € 64,62 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 911,52 |
Ik hoor graag wat jullie ervan vinden, en wat jullie eventueel anders zouden doen!