• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-09 16:36
Regelmatig heeft mijn pc last van een bsod, de laatste tijd zelfs om de 2 à 3 dagen.

Dit is de huidige oorzaak :

Ik heb een nvme SSD van Kingston a2000 1TB. Als ik deze bsod opzoek icm de a2000 ben ik blijkbaar niet de enigste. Kingston zou er al een tijd van op de hoogte zijn maar ontkent het probleem blijkbaar.
Ik merk dat als de pc een tijdje in slaapstand staat en ik hen weer wek, dat alles precies wat lag heeft. Kort daarna crasht hij. Zijn er nog mensen hier die de bsod hebben icm de A2000?

Ook merk ik dat er telkens een bsod is dat er een appcrash is van de Radeon software, momenteel staat de 20.3.1 er nog op. Zou dit ook gelinkt kunnen zijn?
Voordien had ik ook bsod's maar met andere foutcodes maar wel telkens staat de appcrash van Radeon erbij.
Ik ga deze zo spoedig mogelijk eens naar de meest recente driver zetten.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - LG UltraGear 27GL850 | Samsung Tab S6 256GB LTE | Samsung Galaxy S21 256GB Phantom White | Panasonic 55VT60

• Renault
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-09 23:55
Is er voor jouw SSD ook een Kingston-management programma (een "Magician")?
Zo ja: wat zegt dat als je het installeert en heb je de laatst beschikbare firmware geïnstalleerd ("staat de 20.3.1 er nog op")?

• ikbenben
Renault schreef op zaterdag 18 april 2020 @ 17:43:
Is er voor jouw SSD ook een Kingston-management programma (een "Magician")?
Zo ja: wat zegt dat als je het installeert en heb je de laatst beschikbare firmware geïnstalleerd ("staat de 20.3.1 er nog op")?
Ja, de Kingston SSD Manager. Die geeft niets van fouten en de firmware is up to date.

Het enigste dat nog niet geupdate is is de Radeon driver, dat zal ik morgen eens doen.
De rest, chipset, bios en windows staan allemaal op de laatste driver/update.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - LG UltraGear 27GL850 | Samsung Tab S6 256GB LTE | Samsung Galaxy S21 256GB Phantom White | Panasonic 55VT60

• Renault
Helpt het wellicht als je je BIOS terugzet op standaard waarden, bv. met de optie "failsafe settings" (als je dat hebt)?

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
De drive zelf wordt niet te heet toevallig? Ben je op de momenten dat dit voorkomt iets intensiefs aan het doen qua disk?

• ikbenben
spone schreef op zondag 19 april 2020 @ 01:20:
De drive zelf wordt niet te heet toevallig? Ben je op de momenten dat dit voorkomt iets intensiefs aan het doen qua disk?
Nee, ze zit onder een heatsink en schommelt meestal rond de 37°C.

• ikbenben
GPU driver is nu ook geupdate naar 20.4.1. Nu wordt het afwachten of hij nog gaat crashen.

• Necrobic
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Is kennelijk bekend verhaal bij kingston maar ze ontkennen her probleem. Ik zelf heb er ook last van helaas.
Oplossing? SSD vervangen door een Samsung of Intel NVME ....

Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.

• ikbenben
Necrobic schreef op maandag 20 april 2020 @ 17:06:
Is kennelijk bekend verhaal bij kingston maar ze ontkennen her probleem. Ik zelf heb er ook last van helaas.
Oplossing? SSD vervangen door een Samsung of Intel NVME ....
Idd, heb er over gelezen op Reddit en Linustech.
Als ik er meer last van begin te krijgen zal ik niet anders kunnen. Erg eigenlijk dat er niks aan gedaan wordt.

Als ik een 2de nvme installeer, kan ik hier dan gewoon een identieke kopie opzetten en dan gewoon verder gaan alsof er niets aan de hand was of is een herinstallatie dan onvermijdelijk?

• Necrobic
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Je kan net als bij elke andere hdd/ssd gewoon er een clone van maken en verder werken als je van te voren deed.

Wat bij mij wel eens helpt als ik meerdere crashes achter elkaar krijg. Systeem stroomloos maken voeding eraf en evt batt van laptop eruit.

Ik heb alles, ik mag alles en ik kan alles.

• ikbenben
Necrobic schreef op maandag 20 april 2020 @ 19:23:
Je kan net als bij elke andere hdd/ssd gewoon er een clone van maken en verder werken als je van te voren deed.

Wat bij mij wel eens helpt als ik meerdere crashes achter elkaar krijg. Systeem stroomloos maken voeding eraf en evt batt van laptop eruit.
Ok, maar dit is echt als laatste hulpmiddel.

stornvme.sys is een Windows driver, dus ik veronderstel dat er bij de communicatie van de ssd er iets misgaat? Ik lees dat er bij Adata ook soms deze errors voorkomen.

Ik moet zeggen dat ik (voorlopig) nog maar 2 'stornvme bsod's' gehad heb, wel staat het verscheidene keren in het logboek geregistreerd.

• ikbenben
Sinds 16/02/'20 (dag van 1ste keer aanzetten pc) toch al 233 stornvme waarschuwingen opgeslagen in het logboek. Wel maar een aantal er van zijn bsod.
Vandaag ook 3 waarschuwingen maar zonder bsod.

• ikbenben
Het heeft 12 dagen goed gegaan zonder stornvme BSOD.
Net 2 crashes kort achter elkaar. De eerste direct na opstart en de 2de direct nadat ik een CHDSK scan heb laten doen.

• ikbenben
Hupla, net weer een stornvme bsod gehad. Ik vrees dat er niets anders zal opzitten dan een andere ssd te kopen :(

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 17:46

De Nelis

en anders maar niet...

ikbenben schreef op woensdag 29 april 2020 @ 16:47:
Hupla, net weer een stornvme bsod gehad. Ik vrees dat er niets anders zal opzitten dan een andere ssd te kopen :(
stornvme.sys is de aansturing van windows voor nvme, de bsod kan ook komen door defecte hardware.
Dus ik denk dat je ssd inderdaad niet in orde is.

Heb je geen garantie op de huidige?

time is infinite, but each week is ten hours short..

• ikbenben
De Nelis schreef op woensdag 29 april 2020 @ 17:01:
[...]

stornvme.sys is de aansturing van windows voor nvme, de bsod kan ook komen door defecte hardware.
Dus ik denk dat je ssd inderdaad niet in orde is.

Heb je geen garantie op de huidige?
Idd, ik vreesde er al voor :'(

De ssd is aangekocht op 27 januari bij CoolBlue, dus gewoon ruilen zit er in de eerste plaats al niet in.
Momenteel zit ze gemonteerd onder de heatsink van mijn moederbord en dus hangt ze vol met koelpasta.
Ook als ik garantie wil krijgen zal ik bij inruil gewoon weer dezelfde terug krijgen en ik wil net overstappen naar een Samsung omdat ik hetzelfde probleem niet weer wil hebben.
Ik denk dus dat er niets anders zal opzitten dan gewoon deze ssd te gebruiken in een externe behuizing want monteren in het 2de M2 slot kan ook dezelfde error geven, ook al is ze niet gebruikt als OS schijf.

• ikbenben
Door de 3 crashes was Asus Auro ook gereset. Bij afsluiten bleven dus de LED's nog branden, wat ik was vergeten uit te schakelen. Toen ik de pc afsloot om te gaan slapen, kwam ik hier dus achter.
Dus ik startte hem nog even op om dit nog aan te passen, met als gevolg nog 2 stornvme BSOD's :(

Ik heb dan maar een Samsung 970 1TB NVME besteld, geen risico meer.
De Kingston wordt nadien opgestuurd voor garantie om eventueel te herstellen of te vervangen en gaat ofwel in de verkoop ofwel wordt die in een externe behuizing geplaatst.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ikbenben
De Kingston is er uit en de Samsung zit er in. Met Acronis True Image heb ik de hele SSD gecloned.

Dan direct ook maar eens het verschil getest :P

Kingston A2000

Samsung 970 EVO

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-09 15:38

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

Wat heb je met de Kingston gedaan, ben wel nieuwsgierig of het hardware gerelateerd was (wat ik niet verwacht gezien er veel meer mensen deze issue hebben).
Heb je hem teruggestuurd voor garantie of gewoon in V&A gezet ?

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

• Renault
Voor allen hierboven: is het uitschakelen van de slaapstand geen effectieve symptoombestrijding?
Ik snap dat de slaapstand uitschakelen gebruikersonvriendelijk is, maar verre te prefereren boven BSOD's.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ikbenben
cyclone schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 12:39:
Wat heb je met de Kingston gedaan, ben wel nieuwsgierig of het hardware gerelateerd was (wat ik niet verwacht gezien er veel meer mensen deze issue hebben).
Heb je hem teruggestuurd voor garantie of gewoon in V&A gezet ?
Voorlopig heb ik het in een externe behuizing gestoken. Ik weet nog niet goed wat ik er mee zou doen, binnen steken en onder garantie laten herstellen (als er iets te herstellen valt) of gewoon houden als externe opslag.

Volgens navraag op Reddit beweerd men dat dit een hardware probleem is. Het is alleszins opgelost door het te vervangen met een Samsung 970 EVO.

• ikbenben
Renault schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 14:34:
Voor allen hierboven: is het uitschakelen van de slaapstand geen effectieve symptoombestrijding?
Ik snap dat de slaapstand uitschakelen gebruikersonvriendelijk is, maar verre te prefereren boven BSOD's.
Geen idee. Maar waarom zou ik als een ander merk het probleem niet heeft?

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-09 15:38

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

ikbenben schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 14:46:
[...]
Volgens navraag op Reddit beweerd men dat dit een hardware probleem is.
Wellicht is het een slechte batch geweest, herstellen zullen ze wel niet doen, maar omruilen voor een andere is dan de meest logische keuze.

En ik snap dat Evo een prima oplossing is, echter is deze wel substantieel duurder (115 euro om 174 als ik het goed heb) dat is toch dik 50% duurder.
Nu zou ik voor die paar tientjes me de ergernis ook graag besparen, maar neemt niet weg dat Kingston niet bekend staat om zijn slechte service vandaar dat ik ook even benieuwd was.

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ikbenben
cyclone schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 16:52:
[...]

Wellicht is het een slechte batch geweest, herstellen zullen ze wel niet doen, maar omruilen voor een andere is dan de meest logische keuze.

En ik snap dat Evo een prima oplossing is, echter is deze wel substantieel duurder (115 euro om 174 als ik het goed heb) dat is toch dik 50% duurder.
Nu zou ik voor die paar tientjes me de ergernis ook graag besparen, maar neemt niet weg dat Kingston niet bekend staat om zijn slechte service vandaar dat ik ook even benieuwd was.
Zou kunnen uiteraard. Alleen spijtig dat Kingston er nergens officieel iets van bevestigd, zelfs geen patch of iets. Al denk ik dat als externe drive ik geen last van deze error ga hebben.

Bij aankoop van de Kingston heb ik die nog 139€ betaald en de Samsung 181€ maar ik had nog een kortingsbon van 25€ dus uiteindelijk 156€ betaald voor de Samsung.
Uit vorige ervaringen heb ik nooit problemen gehad met Samsung SSD's dus was dit voor mij een "safe" keuze.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-09 18:20
ik had vorige week ook last van m'n nieuwe Kingston A2000 op m'n linux server. constant corrupte systeembestanden.
na enkele reboots meldde het BIOS dan "S.M.A.R.T. error, replace device"
ik heb er verder geen tests/benchmarks mee gedaan. ik heb die direct defect retour gestuurd op Amazon.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ikbenben
Ok, maar die van mij was volgens CrystalDiskInfo in orde ook al gaf hij BSOD's.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

efari schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 18:38:
ik had vorige week ook last van m'n nieuwe Kingston A2000 op m'n linux server. constant corrupte systeembestanden.
na enkele reboots meldde het BIOS dan "S.M.A.R.T. error, replace device"
ik heb er verder geen tests/benchmarks mee gedaan. ik heb die direct defect retour gestuurd op Amazon.
Er is nieuwe firmware vanuit Kingston uitgegeven

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Arthanas
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-10-2020
Ik heb dit probleem ook ervaren met dezelfde SSD op een x570 moederbord van Asrock. In mijn geval heb ik geen bluescreens meer ervaren sinds ik deze twee maatregelen heb getroffen:

Alle RGB software van Asus en Asrock heb ik verwijderd, ik heb toendertijd gemerkt dat crashes tijdens het gebruik van deze software vaak gebeurden, en dat files die hiermee te maken hebben ook vaak in crash reports opdaagden. Tegenwoordig stuur ik mijn moederbord-RGB via de UEFI aan, en sluit ik die van de videokaart gewoon handmatig af.

Deze problemen gebeurde voor mij vanaf het begin dus ik heb gewoon geformatteerd en windows opnieuw geïnstalleerd, dit voor omdat de Asus-software vol met bloatware zit en dit niet allemaal verwijderd tijdens deïnstallatie.

Daarnaast heb ik tussen de crashes door ook meerdere keren chkdsk gedraaid, zowel als sfc scannow en DISM, hierin kwam ik zo af en toe wel beschadigde bestanden tegen.

Welke van die twee acties het voor mij uiteindelijk oplosten weet ik zo niet. Ik ben een beste beunhaas met computers voor zover dat gaat, echter weet ik wel zeker dat de problemen voor mij zijn opgelost, hopelijk kan dat voor anderen ook het geval zijn.

[Voor 11% gewijzigd door Arthanas op 29-07-2020 15:54. Reden: Wat over de Asus-software toegevoegd.]

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Arthanas schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 15:50:
Ik heb dit probleem ook ervaren met dezelfde SSD op een x570 moederbord van Asrock. In mijn geval heb ik geen bluescreens meer ervaren sinds ik deze twee maatregelen heb getroffen:

Alle RGB software van Asus en Asrock heb ik verwijderd, ik heb toendertijd gemerkt dat crashes tijdens het gebruik van deze software vaak gebeurden, en dat files die hiermee te maken hebben ook vaak in crash reports opdaagden. Tegenwoordig stuur ik mijn moederbord-RGB via de UEFI aan, en sluit ik die van de videokaart gewoon handmatig af.

Deze problemen gebeurde voor mij vanaf het begin dus ik heb gewoon geformatteerd en windows opnieuw geïnstalleerd, dit voor omdat de Asus-software vol met bloatware zit en dit niet allemaal verwijderd tijdens deïnstallatie.

Daarnaast heb ik tussen de crashes door ook meerdere keren chkdsk gedraaid, zowel als sfc scannow en DISM, hierin kwam ik zo af en toe wel beschadigde bestanden tegen.

Welke van die twee acties het voor mij uiteindelijk oplosten weet ik zo niet. Ik ben een beste beunhaas met computers voor zover dat gaat, echter weet ik wel zeker dat de problemen voor mij zijn opgelost, hopelijk kan dat voor anderen ook het geval zijn.
Check via SSD manager voor firmware-update ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Arthanas
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-10-2020
Hackus schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 17:28:
[...]

Check via SSD manager voor firmware-update ;)
Zal ik vast wel een keer doen, heb er echter zelf geen haast mee. Op het moment staat mijn PC toch zonder videokaart want die is op naar Asus.

• zordaz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 10:22
Ik gebruik sinds ongeveer een maand een M2 A2000 500GB i.c.m. een Shuttle mini PC met Linux erop en heb sinds het begin op onregelmatige momenten last van spontane vastlopers. In systeemlogging is nooit wat zinnigs terug te vinden, ergens vermoedde ik meteen al problemen met de SSD.

Gisteren bleek de SSD na een reboot in zijn geheel niet meer benaderbaar. Als ik deze ervaringen zo lees dan klinkt dat herkenbaar, ook al is het op een ander platform. Ik heb sterk het idee dat er iets structureel mis is met deze SSD's. Is er inmiddels al wat meer duidelijk hierover? Firmware updates kan ik helaas niet draaien, want de tool daarvoor is er niet voor Linux kwam ik achter.

/update: inmiddels wel foutmeldingen in logging gevonden, zie andere posts hierover in dit draadje.

[Voor 14% gewijzigd door zordaz op 25-10-2020 21:09]

• Renault
Maar er zijn meerdere manieren om je SSD toch van een firmware-update te voorzien (bv. in een Windows-PC zetten en daarin updaten).

• zordaz
Renault schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:32:
Maar er zijn meerdere manieren om je SSD toch van een firmware-update te voorzien (bv. in een Windows-PC zetten en daarin updaten).
Ik zou niet weten hoe ik dat met een M2 SSD zou moeten/kunnen doen, tips welkom hoor. Want je moet wel een systeem hebben waarin dat kan. En ik begrijp van Kingston dat het niet mogelijk is of wordt aanbevolen om zo'n schijf via een verloop/USB aansluiting aan een ander apparaat te koppelen.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

SSD manager is for Windows only, dus zul je via Windows PC moeten gebruiken

• Renault
Hoe?
- Een snapshot/backup maken en tijdelijk Windows 10 erop zetten en de firmware updaten? Daarna snapshot terugzetten c.q. backup restoren?
- De SSD in een Windows PC/laptop met een geschikte M2 socket van een vriend / forumlid prakken en hetzelfde doen?

• zordaz
Hackus schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 13:39:
SSD manager is for Windows only, dus zul je via Windows PC moeten gebruiken
Ja, dat was me dus duidelijk. Maar zo'n m2 schijf hang je er niet zomaar even bij in een MS Windows systeem, dat moet ook net maar kunnen qua aansluitingen. Dus ben benieuwd naar suggesties [al is mijn Kingston SSD waarschijnlijk echt helemaal kapot].

/edit: ik zie nu ook de post van Renault hierboven. Vrijwel tegelijk getyped/gepost. Aan zulke opties heb ik ook gedacht, maar zeker de eerste is wel erg omslachtig/tijdrovend.

[Voor 31% gewijzigd door zordaz op 06-10-2020 16:36]

• dieselross
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:45
Als je nog een harddisk of SSD met SATA-aansluiting hebt liggen, kan je die misschien tijdelijk in je computer erbij zetten. Vervolgens installeer je daarop Windows, selecteer je bij opstarten dat je daarvan wil opstarten en voer je vervolgens de update van de firmware uit.

Zou ook kunnen met een externe harddisk met USB of misschien zelfs met Windows vanaf een USB-stick.

• zordaz
dieselross schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 16:37:
Als je nog een harddisk of SSD met SATA-aansluiting hebt liggen, kan je die misschien tijdelijk in je computer erbij zetten. Vervolgens installeer je daarop Windows, selecteer je bij opstarten dat je daarvan wil opstarten en voer je vervolgens de update van de firmware uit.

Zou ook kunnen met een externe harddisk met USB of misschien zelfs met Windows vanaf een USB-stick.
Het getroffen systeem heeft ook een SATA data schijf aan boord die het nog helemaal doet. Het systeem draait daarom nu met een Linux rootfs vanaf externe sdd als workaround. Ik kan de huisdirectie en kinderen het hier niet aan doen dat het systeem lang uit de lucht is ;-)

Maar Windows bootable op USB (dus een live sessie, geen installer)? Ik zit niet meer zo in die wereld, is dat echt te doen? Want dat klinkt wel als vrij makkelijk uit te voeren. Moet ik wel kijken of ik nog ergens een geldige licentie heb.

[Voor 7% gewijzigd door zordaz op 06-10-2020 17:18]

• dieselross
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:45
Een snelle zoekopdracht over Windows vanaf een USB draaien levert op https://www.pcmag.com/how...ndows-10-from-a-usb-drive. Ik moet toegeven het zelf niet geprobeerd te hebben maar misschien is het de moeite waard om te proberen. Als het werkt zou het je in ieder geval besparen dat je de SSD niet hoeft uit te bouwen en in een andere computer te zetten.

[Voor 19% gewijzigd door dieselross op 06-10-2020 18:24]

• Renault
Tip: neem daarvoor een beetje snelle USB-stick en breng de data op die stick eerst in veiligheid.

• zordaz
Update:
De oorspronkelijke SSD is na RMA vervangen door een nieuw exemplaar en raad eens: deze geeft precies dezelfde problemen. Ik heb inmiddels andere SSD's in het systeem gehad die het wel goed deden (voor zover ik kon testen ermee). Er lijken daarmee inderdaad structurele problemen met die Kingston A2000 serie te zijn, niet alleen in Windows systemen. De kans dat er met het systeem waarin ze hier zitten iets is, is erg klein na al het testen. Logging geeft dan meldingen als:

Oct 8 20:53:10 kernel: [ 1084.840031] nvme nvme0: I/O 0 QID 2 timeout, aborting
Oct 8 20:53:10 kernel: [ 1084.840052] nvme nvme0: I/O 1 QID 2 timeout, aborting
Oct 8 20:53:10 kernel: [ 1084.840059] nvme nvme0: I/O 2 QID 2 timeout, aborting
Oct 8 20:53:10 kernel: [ 1084.840064] nvme nvme0: I/O 3 QID 2 timeout, aborting
Oct 8 20:53:10 kernel: [ 1084.840070] nvme nvme0: I/O 4 QID 2 timeout, aborting
Oct 8 20:53:40 kernel: [ 1114.856184] nvme nvme0: I/O 0 QID 2 timeout, reset controller
Oct 8 20:54:10 kernel: [ 1145.064304] nvme nvme0: I/O 23 QID 0 timeout, reset controller

Maar goed, het is deels offtopic. Daarom zal ik hier verder niet actief posten over dit onderwerp, hooguit als reactie nog.

[Voor 6% gewijzigd door zordaz op 25-10-2020 21:08]

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik ervaar hetzelfde met mijn Kingston A2000 (1tb). Eventvwr laat ook telkens de log stornvme.sys (eventid 129) zien. Zojuist een firmware update gedaan via Kingston SSD manager. De fout is niet meer zichtbaar in eventvwr. Fingers crossed.....

ps. naast de fouten in de log heb ik soms ook een BSOD bij het opstarten van Windows. Ik hoop dat de firmware iets gaat uitmaken.

edit 19-10-2021: Sinds de firmware-update heb ik geen problemen meer ondervonden.

[Voor 31% gewijzigd door Tasminos op 19-10-2021 12:52. Reden: oplossing bevestigd (firmware update)]

Pagina: 1

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee