Vandaag via een webshop een nieuwe laptop van 749 euro binnengekregen. Eenmaal geopend merk ik dat de kabels los in de verpakking zitten. Dus dan wist ik zeker dat hij eens retour was geweest. Jammer, maar geen big deal.
Maar, nu komt het, via product ondersteuning van Lenovo kom ik te weten dat ik nog maar 22 maanden garantie heb erop. Garantieperiode begint op 2-5-2020.
Die dag is hij dus gebruikt geweest..
Die webshop heeft die model laptop niet meer in stock. Het liefst stuur ik m niet meer op. Maar volledige bedrag betalen voor een gebruikte product met minder garantie vind ik idioot.
Wat zijn mijn rechten?
Edit. Mijn laptop viel plots uit (baterij bijna leeg) terwijl hij rond de 60 procent zat.
Duidelijk waarom hij dus in de eerste plaats retour ging....ongelofelijk dit.
Maar, nu komt het, via product ondersteuning van Lenovo kom ik te weten dat ik nog maar 22 maanden garantie heb erop. Garantieperiode begint op 2-5-2020.
Die dag is hij dus gebruikt geweest..
Die webshop heeft die model laptop niet meer in stock. Het liefst stuur ik m niet meer op. Maar volledige bedrag betalen voor een gebruikte product met minder garantie vind ik idioot.
Wat zijn mijn rechten?
Edit. Mijn laptop viel plots uit (baterij bijna leeg) terwijl hij rond de 60 procent zat.
Duidelijk waarom hij dus in de eerste plaats retour ging....ongelofelijk dit.
[Voor 12% gewijzigd door Sharule op 26-06-2020 23:41]