|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Eh, @nero355, wat is er stuk en wat is 'gemerged'? Je linkt naar 1 post die een afbeelding bevat met een thumbnail/preview van een video. Er is helemaal geen video. Die afbeelding is er met een edit toegevoegd.
Commandline FTW
Dat denk ik ook. Iets wat toch best wel opvalt aangezien de volledige datum er staat en niet gelijk is aan de datum/tijd van de post zelf.
Hoe zou een post van 7 juni dan met eentje van vandaag moeten mergen?
Commandline FTW
Ter mijn verdediging :
- Ik heb alleen gekeken of ik op de datum kon clicken.
- Gisteren met een zwaar tekort aan slaap rondgelopen dus dat hielp ook niet mee
TL;DR : My bad!
- Gisteren met een zwaar tekort aan slaap rondgelopen dus dat hielp ook niet mee
TL;DR : My bad!
[ Voor 4% gewijzigd door nero355 op 26-06-2020 14:21 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Dan heb je niet goed gekeken en/of geklikt, want als je op het plaatje had geklikt, dan had de image viewer popup geopendnero355 schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 14:20:
Ter mijn verdediging :
En met een hover had je de URL van het plaatje te zien gekregen
[ Voor 10% gewijzigd door Hahn op 26-06-2020 17:46 ]
The devil is in the details.
Alleen dat dus, maar verder niet naar de URL gekekenHahn schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 17:45:
En met een hover had je de URL van het plaatje te zien gekregen
Krijg je ervan met die verdwijnende statusbalken van tegenwoordig
Pagina: 1