Goedemiddag!
Ik probeer deze computer in elkaar te zetten:
En deze monitor eraan gekoppeld:
Alles schijnt te werken, fans draaien, led-verlichting doet het, muis en keyboard lichten op. Maar geen opstart geluiden/piepjes en de monitor blijft van HDMI naar analoog springen.
Ik heb de monitor met een HDMI kabel aan de videokaart gekoppeld en op advies in een ander topic ook 1 reep ram eruit gehaald maar dat maakte geen verschil.
Op de doos van het moederbord zit een sticker met ‘ryzen 3000 desktop ready’ dus de bios zou up to date moeten zijn denk ik?
Is misschien de monitor te oud? Ben ik iets vergeten te doen? Ik hoor graag wat ik kan proberen.
Ik probeer deze computer in elkaar te zetten:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 165,- | € 165,- |
1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 78,90 | € 78,90 |
1 | Videokaarten | Powercolor Red Dragon Radeon RX 5700 XT | € 440,33 | € 440,33 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 51,- | € 51,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 67,88 | € 67,88 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 550 Full Modular | € 69,95 | € 69,95 |
1 | Solid state drives | WD Blue SN550 1TB (WDS100T2B0C) | € 128,90 | € 128,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.001,96 |
En deze monitor eraan gekoppeld:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Monitoren | Samsung S22C300H Zwart | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- |
Alles schijnt te werken, fans draaien, led-verlichting doet het, muis en keyboard lichten op. Maar geen opstart geluiden/piepjes en de monitor blijft van HDMI naar analoog springen.
Ik heb de monitor met een HDMI kabel aan de videokaart gekoppeld en op advies in een ander topic ook 1 reep ram eruit gehaald maar dat maakte geen verschil.
Op de doos van het moederbord zit een sticker met ‘ryzen 3000 desktop ready’ dus de bios zou up to date moeten zijn denk ik?
Is misschien de monitor te oud? Ben ik iets vergeten te doen? Ik hoor graag wat ik kan proberen.