Hallo,
Ik heb een baan geaccepteerd waar ik veel voor moet gaan rijden (25000-30000 km).
Een leasebak is pas na een jaar mogelijk maar krijg voor de zakelijke kilometers 35 cent per kilometer vergoeding.
Nu wil ik een betrouwbaar zuinig wagentje gaan kopen voor 3000-5000 euro.
Deze wil ik graag aanhouden als auto voor mijn vriendin op het moment dat een jaar voorbij is en ik een vast contract krijg.
Voorkeur voor benzine omdat er slechts 1 jaar veel mee gereden gaat worden.
Waar ben ik naar op zoek:
Betrouwbaar
Zuinig in gebruik
Airco
voorkeur voor 5 deurs
Iets van garantie (bijvoorbeeld bovag garantie)
Ruimte voorin, ik ben 188 cm lang
Comfortabel gezien ik veel ga rijden
(en eigenlijk heel graag cruise control)
Welke autos heb ik op het oog:
nissan pixo
suzuki alto
Suzuki splash
Suzuki swift
c1
106
aygo
Het zou kunnen dat bepaalde bovenstaande wensen nergens op slaan, dan hoor ik dat ook graag natuurlijk!
Ik wil midden september deze auto gaan aanschaffen aangezien mijn proeftijd er dan op zit en ik een auto kan lenen voor mijn eerste maand.
Wie kan mij helpen met tips voor een leuke auto?
Ik heb een baan geaccepteerd waar ik veel voor moet gaan rijden (25000-30000 km).
Een leasebak is pas na een jaar mogelijk maar krijg voor de zakelijke kilometers 35 cent per kilometer vergoeding.
Nu wil ik een betrouwbaar zuinig wagentje gaan kopen voor 3000-5000 euro.
Deze wil ik graag aanhouden als auto voor mijn vriendin op het moment dat een jaar voorbij is en ik een vast contract krijg.
Voorkeur voor benzine omdat er slechts 1 jaar veel mee gereden gaat worden.
Waar ben ik naar op zoek:
Betrouwbaar
Zuinig in gebruik
Airco
voorkeur voor 5 deurs
Iets van garantie (bijvoorbeeld bovag garantie)
Ruimte voorin, ik ben 188 cm lang
Comfortabel gezien ik veel ga rijden
(en eigenlijk heel graag cruise control)
Welke autos heb ik op het oog:
nissan pixo
suzuki alto
Suzuki splash
Suzuki swift
c1
106
aygo
Het zou kunnen dat bepaalde bovenstaande wensen nergens op slaan, dan hoor ik dat ook graag natuurlijk!
Ik wil midden september deze auto gaan aanschaffen aangezien mijn proeftijd er dan op zit en ik een auto kan lenen voor mijn eerste maand.
Wie kan mij helpen met tips voor een leuke auto?