Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ervaring Oneplus 8 Pro - Samsung Galaxy S20 ( plus )

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• daanhee
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 24-06-2020
Heren en Dames,

Over 4 dagen mag ik weer verlengen, nu twijfel ik ontzettend tussen de ONEplus 8 PRO en de Samsung Galaxy S20+.

Ik gebruik de telefoon vooral voor vrije tijd, maar de laatste tijd ook steeds meer voor werk. Verder wil ik geen Ipad meer gebruiken maar alles via mijn telefoon.

Ik heb de laatste dagen veel rond gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat het 1 van deze telefoons wordt. Maar nu kan ik de knoop nog niet doorhakken.

Heeft iemand ervaring met uberhaupt ONEplus ? Zo ja, kan je deze aanraden ?

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19:33

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@daanhee dit betreft aankoopadvies, dus schopje van AND naar ATT.

Maar om je echt wat beter te kunnen adviseren hebben we nog wat meer informatie nodig, zou je het volgende toe willen voegen:
- Wat ga je met het toestel doen?
- Waarom deze twee toestellen?
- Waarom / waar twijfel je tussen?

Verder hebben we op Tweakers voor bijna elk toestel een ervaringen topic waar je de ervaringen van andere kan bekijken. Tevens worden er over het algemeen ook veel userreviews geplaatst die je door kan lezen. Zie:

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True