Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de nieuwste games (Cyberpunk 2077, Assassin's Creed: Valhalla, Watch Dogs Legion, etc) kunnen spelen. Daarnaast wil ik het systeem ook gebruiken voor het livestreamen van deze games en het opnemen van footage en deze vervolgens bewerken (dus video editing).
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000 euro voor de desktop (OS, monitor en andere randapparatuur heb ik al)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een 1440p 144Hz scherm, een toetsenbord, muis, headset en OC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik vertrouw op jullie expertise voor voorstellen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke merkvoorkeur, ik volg de ontwikkeling rond pc componenten niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben geen fan van RGB-verlichting. Liefst iets straks en minimalistisch (zwart en wit met zo weinig mogelijk extraatjes).
Ga je overklokken?
Het is niet meteen de bedoeling om te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het 4K gaming systeem uit de BBG leek mij alvast een goede start. Alle onderdelen die daar worden voorgesteld, lijken mij dan ook goed. Volgens mij heb ik echter niet zo'n krachtige grafische kaart nodig aangezien ik niet in 4K ga gamen. Het zou fantastisch zijn moesten jullie me kunnen helpen om dit systeem te 'reduceren' naar een 1440p gaming systeem voor livestreaming en video editing.
reviews: Desktop Best Buy Guide - Maart 2020
Bedankt!
Ik wil de nieuwste games (Cyberpunk 2077, Assassin's Creed: Valhalla, Watch Dogs Legion, etc) kunnen spelen. Daarnaast wil ik het systeem ook gebruiken voor het livestreamen van deze games en het opnemen van footage en deze vervolgens bewerken (dus video editing).
Wat mag het systeem gaan kosten?
2000 euro voor de desktop (OS, monitor en andere randapparatuur heb ik al)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een 1440p 144Hz scherm, een toetsenbord, muis, headset en OC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik vertrouw op jullie expertise voor voorstellen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke merkvoorkeur, ik volg de ontwikkeling rond pc componenten niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben geen fan van RGB-verlichting. Liefst iets straks en minimalistisch (zwart en wit met zo weinig mogelijk extraatjes).
Ga je overklokken?
Het is niet meteen de bedoeling om te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Het 4K gaming systeem uit de BBG leek mij alvast een goede start. Alle onderdelen die daar worden voorgesteld, lijken mij dan ook goed. Volgens mij heb ik echter niet zo'n krachtige grafische kaart nodig aangezien ik niet in 4K ga gamen. Het zou fantastisch zijn moesten jullie me kunnen helpen om dit systeem te 'reduceren' naar een 1440p gaming systeem voor livestreaming en video editing.
reviews: Desktop Best Buy Guide - Maart 2020
Bedankt!
[ Voor 17% gewijzigd door ThibaultG4U op 23-06-2020 01:31 ]