Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

180 watt speakers op 70 w versterker

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views

Vraag

• Soundengineer
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 31-05 11:07
Hallo,

Ik ben geïnteresseerd in de Canton vento 896,2 speakers. Deze speaker hebben een aanbevolen vermogen van 180/340W. Ik heb als versterker een Marantz KI pearl lite, met een output van 100W in 4 ohm, nu is mijn vraag kan ik dit met elkaar verbinden zonder dat ik het spul sloop?
...

Beste antwoord (via FeaR op 08-07-2020 03:16)

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Je vorige topic ging op slot, zie FeaR in "180 watt speakers op 70 w versterker" Een nieuw topic openen met dezelfde "inzet" leidt dus weer tot een slotje.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

• jorgenv
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 22:42
Ja dat is geen probleem.

• martyw
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 22:47
Het antwoord staat in de FAQ

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Je vorige topic ging op slot, zie FeaR in "180 watt speakers op 70 w versterker" Een nieuw topic openen met dezelfde "inzet" leidt dus weer tot een slotje.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True