Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaddyBear
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 13-06 01:13
Een paar dagen geleden werktte mijn fans niet meer van mijn nieuwe GPU (5700 XT GIGABYTE). Ik heb een RMA aanvraag gedaan en een mail verstuurd of ze mij hetzelfde videokaart terug konden sturen (een nieuwe niet de defecte). Hierop kreeg ik een mail terug dat het niet mogelijk was wegens corona? Ik snap de logica niet.

Daarna stuurde ik nog een mail over dat het mij heel erg zal hinderen door werk, maar ik kreeg weer hetzelfde mail terug alleen anders voorwoord. In de mail stond er dat ik 9 werkdagen moest wachten, duurt dit echt zo lang om iets kleins te repareren?

Hebben jullie misschien ervaring met Megekko over defecte producten en reparatie? Ik hoor het graag van jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:56

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

https://tweakers.net/shopreview/9046/megekko/shopreviews/ ;)
Daar staan bijna alle shopreviews tussen, waarbij je een beeld zou kunnen vormen.
En dit hanteer ik ook. SF is ook niet de juiste plek hier en de shopreviews wel :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Zoals ook in Shopping Forum - Beleid vermeldt staat, is het vragen naar ervaringen niet de bedoeling in het Shopping Forum. Tevens staat er in Shopping Forum - Beleid dat er bij een geschil met een (web)winkel geen namen genoemd mogen worden, gezien topics niet als breekijzer mogen gelden.

Gezien het bovenstaande en het punt dat ik hier geen disucssiewaarde inzie, gaat dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.