Mijn vraag
Hallo ,
Ik wil graag een krat radio bouwen. Maar ik heb eigenlijk geen verstand van Electronica , ik wil graag een radio bouwen in een uitgehold grolsch krat . En ik heb nog ergens een auto radio liggen weet niet persies welke
Relevante software en hardware die ik gebruik
De vraag is dus welke onderdelen heb ik op zijn minst nodig ? Er is in mijn buurt een auto kerk hof daar heb ik van gehoord dat je de meeste onder delen wel kan vinden (ook radios ). Verder heb ik thuis geloof ik nog een een omvormer liggen ik weet niet of ik daar wat aan heb . Verder heb ik ook wel eens gehoord van transformators ik weet niet echt het verschil
Er was ook nog wat met versterkers en dat die niet altijd benodigd zijn
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik weet niet persies wat ik nodig heb maar ik hoorde wel eens wat over een acculader en een 12v auto accu
Ik weet niet of het allemaal zo werkt maar als je een accu in bouwd kan je ook een tijdje de stekker er uit laten en dan speelt de radio door
Andere dingen die nog even wou benoemen
Ik heb niet zoon groot budget wel meer dan 10 , 20 euro maar geen 80 /100
Wil graag een beetje bass er in weet niet wat ik daar extra voor nodig heb
En hoe zit het met een antenne is dat nodig
Verder lijkt het me handig als iemand mij vertellen kan hoe je zoon radio in elkaar zet qua bedrading
Korte opsomming
Ik wil een krat radio maken
Wat heb ik nodig
Hoe bouw ik het
Kan iemand uitleggen hoe de onder delen werken
Groetjes en alvast bedankt voor het lezen
Ps . Ik heb pas net een tweakers acount
Dus weet niet of ik dit op de goede plek vraag
Hallo ,
Ik wil graag een krat radio bouwen. Maar ik heb eigenlijk geen verstand van Electronica , ik wil graag een radio bouwen in een uitgehold grolsch krat . En ik heb nog ergens een auto radio liggen weet niet persies welke
Relevante software en hardware die ik gebruik
De vraag is dus welke onderdelen heb ik op zijn minst nodig ? Er is in mijn buurt een auto kerk hof daar heb ik van gehoord dat je de meeste onder delen wel kan vinden (ook radios ). Verder heb ik thuis geloof ik nog een een omvormer liggen ik weet niet of ik daar wat aan heb . Verder heb ik ook wel eens gehoord van transformators ik weet niet echt het verschil
Er was ook nog wat met versterkers en dat die niet altijd benodigd zijn
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik weet niet persies wat ik nodig heb maar ik hoorde wel eens wat over een acculader en een 12v auto accu
Ik weet niet of het allemaal zo werkt maar als je een accu in bouwd kan je ook een tijdje de stekker er uit laten en dan speelt de radio door
Andere dingen die nog even wou benoemen
Ik heb niet zoon groot budget wel meer dan 10 , 20 euro maar geen 80 /100
Wil graag een beetje bass er in weet niet wat ik daar extra voor nodig heb
En hoe zit het met een antenne is dat nodig
Verder lijkt het me handig als iemand mij vertellen kan hoe je zoon radio in elkaar zet qua bedrading
Korte opsomming
Ik wil een krat radio maken
Wat heb ik nodig
Hoe bouw ik het
Kan iemand uitleggen hoe de onder delen werken
Groetjes en alvast bedankt voor het lezen
Ps . Ik heb pas net een tweakers acount
Dus weet niet of ik dit op de goede plek vraag