Toon posts:

SHOWROOM, tv meubel met speaker setje

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views

Vraag

• Fietnetje
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 19-04 21:48
Dag mensen,

Ik kon geen post vinden met foto's van jullie tv meubel met naast de tv 2 monitor speakers (eventueel met een center speaker erbij)

Ik ben aan het zoeken ( al een paar weken :| ) naar compacte monitor speakers die wij op ons tv meubel willen plaatsen.
Topic:https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/62811072#62811072

Nu ben ik erg benieuwd hoe jullie tv meubel eruit ziet om wat ideetjes op te doen.

Dank!

Beste antwoord (via FeaR op 08-07-2020 03:09)

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 15:57

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Er valt eigenlijk niets aan te vullen op de eerste twee posts uit dit topic. Aangezien er dus al topics in die strekking zijn gaan we er hier niet nog een topic voor openen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: oktober 2002
  • Nu online
En hier: Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 49

Willekeurig voorbeeld van de laatste week die volgens mij prima aan jouw criteria voldoet:
benzai schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 18:39:
[...]

Inmiddels het project aardig afgerond. Moest uiteindelijk nog wat geduld hebben met het blad. Mijn Zensors, sub en receiver nog voor een prima prijs kunnen verkopen gelukkig. Na een hele lange en goede luistersessie (met het vrouwtje erbij, beste keus ooit om haar mee te nemen) naar huis gegaan met een paar Dynaudio Evoke 10 en een Bluesound Powernode 2i. Moeilijk om onder woorden te brengen hoe groot de stap voorwaarts is geweest. Wat een ervaring was het bij het luisteren. En dan ook nog wetende dat er nog zo’n 30% rek zit in deze speakers bij een upgrade van de versterker. Gelukkig snapt mijn vriendin nu ook wat (voor ons doen) high end audio inhoud en dat je daar best de portemonnee voor mag trekken als je een muziek liefhebber bent.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Voor 93% gewijzigd door Xander op 19-06-2020 21:15]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 17:13
Wij hebben een teakhouten tv meubel en daar de boston acoustics a23 aan weerszijde op staan en de a223c als center.
Daarbij dan achter ook een set a23. Dat was meer omdat mijn vrouw niet van die joekels wilde hebben. Moet zeggen dat het geluid prima is. Voor zowel muziek als films.

Zijn ondertussen al wat ouder en kan de set voor een redelijke prijs overkopen.
Je hebt ook de a25 welke meteen een stuk groter zijn.

[Voor 6% gewijzigd door Arunia op 19-06-2020 21:16]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 15:57

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Er valt eigenlijk niets aan te vullen op de eerste twee posts uit dit topic. Aangezien er dus al topics in die strekking zijn gaan we er hier niet nog een topic voor openen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee