Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Aansluiten mobiele airco op een balkondeur

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Khundrag
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 17:09
Hallo allen!

Ik hoop dat iemand mij het antwoord kan geven wat ik zoek.

Met het thuiswerken wat nog wel even gaat duren, ben ik op zoek naar een airco/ventilator voor de warme zomerdagen.

Het gaat om een ruimte van +-12m2 gericht op het zuiden en met plat dak. Dus vanaf de middag continu de zon op de kamer en dat betekend dat het echt warm wordt, het vooruitzicht naar de zomer heb ik nu nog geen zin in haha

Alleen heb ik een balkondeur en geen ramen, en de balkondeur gaat naar buiten toe en niet naar binnen. Nu heb ik een afdichtingskit gevonden, maar nu vraag ik mij of dit gaat werken?

Ik zag een recensie voorbij komen van iemand waarbij het niet mogelijk was om zo'n set te gebruiken voor een balkondeur die naar buiten opengaat.

Is er iemand die mij kan helpen met de oplossing? Of iemand die toevallig ditzelfde heeft en mij kan vertellen dat zo'n set wel gaat werken?

Boren of dergelijke wordt hem ook niet, het is namelijk een huur appartement.

Alvast bedankt!

Alle reacties

• BlackMonkey
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 14:19
Ik neem aan dat je deze afdichtingskit hebt gevonden? https://nl.trotec.com/pro...mafdichting/airlock-1000/

Die kunnen prima op een deur die naar buitengaat gezet worden, maar of dat bij jou ook werkt kunnen we op basis van je beschrijving niet zeggen. Het kan best zijn dat de persoon van de review een afwijkend formaat deur heeft.

Uit je post maak ik op dat je een mobiele airco wil kopen. Let dan goed op wat voor versie, praktisch alle mobiele airco's hebben maar 1 slang waardoor ze erg ineffectief zijn. Dit kun je oplossen door er een extra slang op tapen maar je moet jezelf afvragen of dat voor jou een oplossing is. Kijk even in dit topic: Mobiele Airco, ombouw om lucht van buiten aan te zuigen. Soms is het verstandig om even door te sparen en een split unit te kopen indien dat bij jou mogelijk is.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True