Ik zoek een?
SmartTV voor in de woonkamer met een kijkafstand van 5 meter.
Wat is je budget?
Maximaal 2500,- EUR
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
SmartTV voor dagelijks gebruik, films, series, af en toe nintendo switch of PS5 wanneer deze uitkomt. Wat ik zeer belangrijk vind is dat de TV zeer mooie 4K beeldkwaliteit weergeeft tijdens Netflix en dergelijke.
Wat heb je zelf al gevonden?
- pricewatch: Samsung 75Q70R Zwart
- pricewatch: Samsung 75Q85R Zwart
- pricewatch: LG OLED65C9PLA Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn echte vraag luidt als volgt:
Hoeveel kijkplezier heb je in een wat lichtere woonkamer met een kijkafstand van 5 meter.
65 inch OLED TV
of
75 inch LCD TV
Ik twijfel enorm of size hier er echt aan toe doet als het gaat om een afstand van 5 meter.
Verplaatsen van meubels zit er namelijk niet in. Voor dat geld kan je na mijn idee een mooie OLED tv halen... Maar ben bang dat ik dan wellicht te ver zit om optimaal te kunnen genieten van een 65 inch OLED tegenover een 75 inch LCD.
Help mij kiezen aub!
SmartTV voor in de woonkamer met een kijkafstand van 5 meter.
Wat is je budget?
Maximaal 2500,- EUR
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
SmartTV voor dagelijks gebruik, films, series, af en toe nintendo switch of PS5 wanneer deze uitkomt. Wat ik zeer belangrijk vind is dat de TV zeer mooie 4K beeldkwaliteit weergeeft tijdens Netflix en dergelijke.
Wat heb je zelf al gevonden?
- pricewatch: Samsung 75Q70R Zwart
- pricewatch: Samsung 75Q85R Zwart
- pricewatch: LG OLED65C9PLA Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn echte vraag luidt als volgt:
Hoeveel kijkplezier heb je in een wat lichtere woonkamer met een kijkafstand van 5 meter.
65 inch OLED TV
of
75 inch LCD TV
Ik twijfel enorm of size hier er echt aan toe doet als het gaat om een afstand van 5 meter.
Verplaatsen van meubels zit er namelijk niet in. Voor dat geld kan je na mijn idee een mooie OLED tv halen... Maar ben bang dat ik dan wellicht te ver zit om optimaal te kunnen genieten van een 65 inch OLED tegenover een 75 inch LCD.
Help mij kiezen aub!