I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
Oftewel, als officier moet je beter je best doen.
Trouwens is het steeds naar een bepaalde missie (taking command bijvoorbeeld -> daar had ik daar zeer veel last van
Dus manschappen dood is kruisje?
Okay, dan stash ik ze wel allmaal in die bunker!
even proberen!
thnks!
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
Heb hem hier nog op CD, maar ben te lui om hem te booten naar Win98SE omdat hij het onder Win2k niet fatsoenlijk doet bij mij.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Ik doe alles perfect!
ik stuur die gast in die jeep: die laat ik de alpha squad ophalen.
Mijn andere mannen zijn er intussen.
Dan laat ik ze allemaal in de truck springen en kom op tijd bij de sarge aan: die showt me dat de positie: you defend this I do that bla bla. Dan repel ik de russian attack (geef order aan 5 en 6 om BPM te targetten) en dan nog heb ik 3 kruisjes!!!
Okay, dan mag ik nog wel door, daarna rijd ik met me mannen in die jeep naar search and destroy, dat gaat goed, dan ontdek ik camp en ga terug naar base: home sweet home.
DAN HEB IK WEER £ KRUISJES!!
Dat krijg ik op mijn donder! Nou ik weet het niet meer! Zijn er geen cheats ofzo! Dom dit zeg!
Verwijderd
Een andere tip: doorgaan, de rest loont de moeite. Als je kruisjes haalt, maar wel doormag, who cares
Suc7 (you'll need it)
AGHGHRR! ik mag dus niet door!!
ik ga nu probere mijn mannen IN de truck te laten zodat ze zeker allemaal niet doodgaan!
Ik pak die BMP zelf wel dan!
MOET IK DAN ALLES ZELF DOEN!?
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Ik heb op een gegeven moment al mijn manschappen laten staan en ben zelf helemaal omgereden in die jeep, de berg over, enemy at soldier afgekanld en met dat AT wapen de scud opgeblazen. En toen heb ik het NET gered. Ik vind trouwens die A10 missie het leukste, death from above
Verwijderd
Hold Fire, verberg je manschappen en ga zelf de 3 bommen leggen dat werkt het beste vind ik persoonlijk.
Verwijderd
Verwijderd
Heb ik nog niet hoeven te doen. OPF is trouwens echt een leuk spel.Op dinsdag 07 augustus 2001 22:09 schreef D³ het volgende:
Je mag een aantal missies verprutsen dacht ik, als je dus een eerdere, makkelijkere missie overdoet waar je eerste kruisjes had, kun je wel verder.
Verwijderd
Ik ken de namen van de levels niet zo goed. Welk level is da precies.Op woensdag 08 augustus 2001 00:35 schreef 007 het volgende:
Heeft iemand btw tips voor de missie 'Saboteur' om ongezien een bom onder die tanks te leggen? Het alarm gaat steeds op een ander moment af...
De moeilijkste missie vond ik tot nu toe dat ene level waarin je gestrand was in het bos in je eentje. De tank levels zijn het makkelijkst.
Verwijderd
er is een bestand 1985.sqm, en daar staat precies in waar je bent gebleven, wat je score is, en hoeveel awards en penalties je al hebt gehad.
wat je kan doen , is simpelweg helemaal onderaan van de laatste gespeelde missie de penalties verwijderen. je moet dan alleen niet verder gaan bij een save maar dezelfde missie van helemaal vooraan beginnen.
Maar, ik heb dus een voorgaande missie overgedaan: die dat die James gastovski met je naar dat kasteel gaat. Nou, daar kan je dus helemaal niets fout aan doen toch?
Loop naar vuur, praat, loop naar kasteel praat, ga terug naar boot!
KRIJG IK DAAR GVD GVD OOK GEWOON 3 KRUISJES!
MAN! DIT BEGINT ECHT IRRITANT TE WORDEN!
heb net die savedgame zitten editten maar dat werkt dus niet!
Ik begrijp het echt niet. Ik heb nog nooit zo vast gezeten in een spel als nu.
Wel laat ik nu af en toe mijn mannen wat doen etc en dan krijg ik 1 kruisje minder maar hij kapt er toch mee. 'be warned commander! you1re heading for a court martial!!'
Heeft niet iemand een saved geempje voor me?
Misschien werk dat wel.
O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!
Ik ben er trouwens nu wel langs. Wat ik nou anders heb gedaan: ik weet het niet.
Verwijderd
Volgens mij meende mij ik me te herrinneren dat er in de txt file stond dat er o.a. een bug was gefixt t.o.v. de commander, maar goed kijk zelf maar even:
Codemaster OFP page:
http://www.codemasters.com/flashpoint/dut/
Directe link patch:
http://www.codemasters.com/downloads/patch/v1.10_interim-upgrade.zip
Directe link txt file:
http://www.codemasters.com/downloads/patch/v1.10_readme.txt
Verwijderd
die patch moet je ook installen, ofp wordt dan een stuk beter. onder andere kun je dan om je heen kijken bij het reloaden, en schaduws van wapens enzo zijn erg cool.Op donderdag 09 augustus 2001 05:38 schreef xmvl33 het volgende:
Ik weet niet of dit al oud nieuws is, maar ik surfde net toevallig even naar de website van codemasters en vond daar een patch van 5 mb voor OFP
Volgens mij meende mij ik me te herrinneren dat er in de txt file stond dat er o.a. een bug was gefixt t.o.v. de commander, maar goed kijk zelf maar even:
Codemaster OFP page:
http://www.codemasters.com/flashpoint/dut/
Directe link patch:
http://www.codemasters.com/downloads/patch/v1.10_interim-upgrade.zip
Directe link txt file:
http://www.codemasters.com/downloads/patch/v1.10_readme.txt
De grote Operation Flashpoint SAVEGAME-CHEAT!!!