Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Voor hoeveel euro kan ik mijn PC verkopen van 3 maanden oud?

Pagina: 1
Acties:
  • 378 views

Onderwerpen

Vraag

• DABink
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 18-06-2020
Dit is het huidige topic: V&A aangeboden: 2080 Ti - i9-9900K en 64GB ram - Game PC!

Ik vraag me af of het haalbaar is, of iets minder moet.

Alle reacties

• jeroen3
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 22:17
1. Wellicht even een wenslijstje of inventaris maken en die embedden in de V&A post.
2. Er zit veel dubbel in, 4 ssd's? en een HDD. Wellicht kun je deze los ook nog wel slijten.
3. En wat @n9iels linkt, ik kon hem niet vinden.

[Voor 12% gewijzigd door jeroen3 op 18-06-2020 14:37]

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 21-06 17:00
Onderdelen, je hebt het flink tegen dat je een dure cpu hebt die onderdoet voor wat nu juist populair is op de markt.

• supersnathan94
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 02:11
Ik zou eerst eens kijken naar wat je er zelf voor betaald hebt in euro's. Je noemt een aantal dingen die je gekregen hebt of al had liggen en daarbij zijn geen specificaties van ouderdom of gebruiksuren opgegeven.

Ik vind persoonlijk de prijs nogal aan de hoge kant gezien de losse onderdelen waar de set uit bestaat. Zeker ook omdat er 2 1TB SSD's in je lijstje staan die ik verder niet zie terugkomen in de ad.

Ik zou eerst eens een inventarislijstje maken hier op tweakers. Dat kan door de hardware op te zoeken in de pricewatch en dan het vinkje met "ja heb ik" aan te zetten. Maak het dan een nieuw lijstje die public is en andere kunnen dan netjes de losse onderdelen bekijken.

• maubaan
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 21-06 13:39
Mogelijk dat je ook onderdelen los kan verkopen op Bol.com als je de dozen nog hebt?
Ik ben namelijk zelf op zoek naar die case die jij hebt :D dus als je daar nog los van af wil heb je al een mogelijke koper

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

• PatrickSeastar
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 02:52
Ik zou alles gewoon los verkopen weinig kans dat iemand dit bedrag er voor wil geven. Komt er ook nog bij dat Intel inmiddels ook alweer een nieuwe Gen heeft met meer cores en meer threads waardoor wat je nu hebt niet eens zo aantrekkelijk is voor wat jij er voor wil hebben. Of je moet hopen dat er iemand is die geld teveel heeft zich niet heeft ingelezen over tech en incapabel is om een pc zelf te bouwen dan heb je een kans maar dat kan lang duren.

• Hann1BaL
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20:55

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Voor hoeveel euro je het kunt verkopen hangt gewoon af of iemand die dit zoekt het ziet.
De korting lijkt niet zeer groot die je geeft. Dan moet al iemand precies dat willen bouwen. Als ze zoveel geld uit willen geven voor een PC zal er al snel naar nieuw gekeken worden.

Bij PCs gaat het ook niet om wat de onderdelen nu kosten, maar wat een PC met die specs gaat kosten.
Leuk dat er 3x een SSD in zit, maar ik kan natuurlijk gewoon 1 losse SSD van 2TB kopen voor minder.

Losse onderdelen verkopen is dan een beter idee maar wel veel werk. Dus je besteed er meer tijd aan, of je gooit de prijs drastisch naar beneden.

Hoe duurder en specifieker, hoe kleiner de markt is. Als er niet iemand is een dergelijke PC 2e hands zoekt, dan maakt de prijs eigenlijk weinig uit, want er is gewoon geen interesse.

i7 2600k, P8Z68v-pro, 16GB, 512GB Samsung 830 SSD, R9 280x 3GB

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 23:00

br00ky

Moderator Harde Waren
Taxatie is niet toegestaan, dus dicht. Je kunt de tips gebruiken die hierboven staan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True