Hi allemaal,
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Oscar, 20 jaartjes jong en ga na de zomer afstuderen. Om deze reden heb ik een goede pc nodig die ik zowel kan gebruiken voor office doeleinden, als voor gamen. Neem games als GTA V en COD MW als voorbeeld. Deze wil ik natuurlij op een zo hoog mogelijke resolutie met zoveel mogelijk fps spelen. (Daarnaast wil ik een PC die het lang volhoudt (zeg een jaartje of 6). Nou ben ik net verhuisd en is het budget niet extreem, maar rond de €1900-€2000 wil ik er wel voor uitgeven, en dit is dan het complete pakketje. Ik heb het volgende lijstje samengesteld. Wat zijn jullie meningen hierover? of kan ik beter andere componenten kiezen?
Processor: AMD Ryzen 7 3700X processor
Videokaart: MSI GeForce RTX 2060 SUPER GAMING X Videokaart
Moederbord: MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI moederbord
RAM: Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x8GB 3600 Geheugenmodule
SSD: Kingston A2000 1000GB M.2 SSD
Voeding: Cooler Master MWE Gold 650 Full Modular PSU / PC voeding
Fans: be quiet! Pure Wings 2, 120mm 2 st.
Monitor: LG 27" 27GL63T-B 1920x1080 144Hz HDR IPS monitor
Behuizing: NZXT H510 Black - Red Midi Tower Behuizing
Muis, en toetsenbord zijn natuurlijk een beetje wat ieder zelf fijn vindt.
Groetjes Oscar
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Oscar, 20 jaartjes jong en ga na de zomer afstuderen. Om deze reden heb ik een goede pc nodig die ik zowel kan gebruiken voor office doeleinden, als voor gamen. Neem games als GTA V en COD MW als voorbeeld. Deze wil ik natuurlij op een zo hoog mogelijke resolutie met zoveel mogelijk fps spelen. (Daarnaast wil ik een PC die het lang volhoudt (zeg een jaartje of 6). Nou ben ik net verhuisd en is het budget niet extreem, maar rond de €1900-€2000 wil ik er wel voor uitgeven, en dit is dan het complete pakketje. Ik heb het volgende lijstje samengesteld. Wat zijn jullie meningen hierover? of kan ik beter andere componenten kiezen?
Processor: AMD Ryzen 7 3700X processor
Videokaart: MSI GeForce RTX 2060 SUPER GAMING X Videokaart
Moederbord: MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI moederbord
RAM: Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x8GB 3600 Geheugenmodule
SSD: Kingston A2000 1000GB M.2 SSD
Voeding: Cooler Master MWE Gold 650 Full Modular PSU / PC voeding
Fans: be quiet! Pure Wings 2, 120mm 2 st.
Monitor: LG 27" 27GL63T-B 1920x1080 144Hz HDR IPS monitor
Behuizing: NZXT H510 Black - Red Midi Tower Behuizing
Muis, en toetsenbord zijn natuurlijk een beetje wat ieder zelf fijn vindt.
Groetjes Oscar