Goede combi voor een Game/werk PC build? - €2000,-

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongz_N_Bluntz
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 29-06-2022
Hi allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Oscar, 20 jaartjes jong en ga na de zomer afstuderen. Om deze reden heb ik een goede pc nodig die ik zowel kan gebruiken voor office doeleinden, als voor gamen. Neem games als GTA V en COD MW als voorbeeld. Deze wil ik natuurlij op een zo hoog mogelijke resolutie met zoveel mogelijk fps spelen. (Daarnaast wil ik een PC die het lang volhoudt (zeg een jaartje of 6). Nou ben ik net verhuisd en is het budget niet extreem, maar rond de €1900-€2000 wil ik er wel voor uitgeven, en dit is dan het complete pakketje. Ik heb het volgende lijstje samengesteld. Wat zijn jullie meningen hierover? of kan ik beter andere componenten kiezen?

Processor: AMD Ryzen 7 3700X processor
Videokaart: MSI GeForce RTX 2060 SUPER GAMING X Videokaart
Moederbord: MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI moederbord
RAM: Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x8GB 3600 Geheugenmodule
SSD: Kingston A2000 1000GB M.2 SSD
Voeding: Cooler Master MWE Gold 650 Full Modular PSU / PC voeding
Fans: be quiet! Pure Wings 2, 120mm 2 st.
Monitor: LG 27" 27GL63T-B 1920x1080 144Hz HDR IPS monitor
Behuizing: NZXT H510 Black - Red Midi Tower Behuizing
Muis, en toetsenbord zijn natuurlijk een beetje wat ieder zelf fijn vindt.

Groetjes Oscar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:19
Ik denk dat je beter af bent bij Desktop Aankoopadvies

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerz101
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Volhouden is natuurlijk niet heel specifiek. Als je over 6 jaar de nieuweste videogames op low-settings en 1080 / 60 fps wilt spelen zou het mogelijk wel genoeg zijn.

Wat goed is om te weten is dat er nu net weer nieuwe GPU's en CPU's zijn aangekondigd en waarschijnlijk dit jaar al beschikbaar zijn. De RTX 3000 series zullen rond augustus mogelijk al te koop zijn. AMD komt mogelijk eind van het jaar met nieuwe GPU's. Normaal gesproken kun je een eeuwigheid blijven wachten op de nieuwste hardware maar in dit geval, met de release van de nieuwe xbox/playstation, zullen er best wat veranderingen komen op het gebied van gaming. De nieuwe hardware zal hier waarschijnlijk ook in mee gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:37

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar DAA, want hele setup. Giet verder je opzet nog even in een nette tabel met de Handleiding Pricewatch, dan weet iedereen precies over welke onderdelen je het hebt. Tevens wordt automatisch de totaalprijs berekend en kan je achteraf heel makkelijk de goedkoopste (combinatie van) winkel(s) berekenen. Win-win-win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:15

spartacusNLD

This is Sparta!!

@Bongz_N_Bluntz

Jou wensen worden hier besproken: [BBG] 1440p 144Hz gamesysteem - Juli 2020

*knip* nee want die topics zijn niet voor persoonlijk advies

[ Voor 22% gewijzigd door br00ky op 15-06-2020 13:00 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W