Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem wordt met name ingezet voor het werken met CAD Software. Daarnaast is er sporadisch sprake van wat fotobewerking. Belangrijk is daarnaast dat de PC toekomstbestendig is. De huidige draait al zo'n 10 jaar, dus liever een goede investering nu dan over 5 jaar sterk verouderd zijn. Uiteraard ben ik me bewust dat bepaalde onderdelen in de toekomst te vervangen zijn. Daarom in het moederbord ook al rekening gehouden met een extra PCI slot, mocht er sprake zijn van een toekomstige uitbreiding, dan kan dat.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is maximaal rond de € 1300 à € 1400,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Tweemaal recent aangeschafte schermen; LG 27UL550-W. Daarnaast standaard muis/toetsenbord die zijn niet bijzonder. Ook een DVD drive + kaartlezer in een Drive slot om mee over te zetten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee, niet specifiek
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet specifiek
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn ervaring in het assembleren van pc's is niet heel groot, dus ik ontvang graag advies over de samenstelling. Kan onderstaande configuratie efficiënter/eventueel prijs gunstiger, zie ik dingen over het hoofd die niet kunnen zoals ik het nu heb samengesteld? Ik hoor het graag!
Het systeem wordt met name ingezet voor het werken met CAD Software. Daarnaast is er sporadisch sprake van wat fotobewerking. Belangrijk is daarnaast dat de PC toekomstbestendig is. De huidige draait al zo'n 10 jaar, dus liever een goede investering nu dan over 5 jaar sterk verouderd zijn. Uiteraard ben ik me bewust dat bepaalde onderdelen in de toekomst te vervangen zijn. Daarom in het moederbord ook al rekening gehouden met een extra PCI slot, mocht er sprake zijn van een toekomstige uitbreiding, dan kan dat.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is maximaal rond de € 1300 à € 1400,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Tweemaal recent aangeschafte schermen; LG 27UL550-W. Daarnaast standaard muis/toetsenbord die zijn niet bijzonder. Ook een DVD drive + kaartlezer in een Drive slot om mee over te zetten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee, niet specifiek
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet specifiek
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn ervaring in het assembleren van pc's is niet heel groot, dus ik ontvang graag advies over de samenstelling. Kan onderstaande configuratie efficiënter/eventueel prijs gunstiger, zie ik dingen over het hoofd die niet kunnen zoals ik het nu heb samengesteld? Ik hoor het graag!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 289,- | € 289,- |
1 | Moederborden | Asus Prime X570-PRO | € 239,94 | € 239,94 |
1 | Videokaarten | Sapphire PULSE RX 5500 XT 4G GDDR6 | € 182,92 | € 182,92 |
1 | Interne harde schijven | Seagate ST2000DM008, 2TB | € 57,26 | € 57,26 |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 600 Zwart | € 76,59 | € 76,59 |
1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 139,15 | € 139,15 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 137,17 | € 137,17 |
1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 108,54 | € 108,54 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 115,- | € 115,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.345,57 |