Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Cilindrische Shield TV

Pagina: 1
Acties:
  • 344 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• johan d
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 10-01 10:00
Hallo, ik heb net zo'n Shiekd TV besteld (cilindrisch model), met de bedoeling om media van mijn QNAP219 nas af te spelen. De nas is niet krachtig genoeg om er PLEX op te draaien. Ik hoop dat er andere manieren zijn om dit dus mogelijk te maken?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 18:06

Mavamaarten

Omdat het kan!

Wat heb je zelf al gezocht?

Je kan gewoon kodi Installeren, daar kan je je media toevoegen direct vanop je NAS. Er zijn nog genoeg mediaspeler-apps voor android TV die vanop een netwerkbron kunnen afspelen.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0Henk 'm!

• johan d
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 10-01 10:00
Niet veel gevonden over de cilinder versie, alleen dat je er blijkbaar geen plex kan op installeren. Maar goed te weten dat het kan. Ik kocht hem specifiek daarvoor.

[Voor 10% gewijzigd door johan d op 14-06-2020 15:51]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online
johan d schreef op zondag 14 juni 2020 @ 15:47:
[...]

Niet veel gevonden over de cilinder versie. Maar goed te weten dat het kan. Ik kocht hem specifiek daarvoor.
Er is anders een heel topic over alle modellen shield's :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online

D vd V

Moderator Consumentenelektronica
Als je de Shield als Plex-client inzet, is er geen transcoding nodig en heb je geen krachtige NAS nodig als Plex-server. Heb je het al getest? Waarschijnlijk werkt dit gewoon.

Panasonic TX-P50GT60 | Marantz SR7011 - UD5007 | Bluesound Node | Nvidia Shield TV Pro 2019 | Focal Chorus 826W - 806W - CC800W | SVS SB-2000 Pro | Synology DS918+

• Michael Knight
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 20-06 02:46

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Los van het feit dat er al een [NVIDIA Shield Console] Ervaringen & Discussie - topic is, kun je heel makkelijk online terugvinden dat PLEX in principe alleen op het Pro model van de 2019-Shield draait als het gaat om serverwerk.

Uit jouw topicstart maak ik echter op, dat je gewoon media wilt afspelen. Dat kan prima via een algemene mediaspeler die zijn bestanden uit de shares op jouw NAS haalt. Die kun je namelijk heel makkelijk instellen (in bijvoorbeeld KODI).

Gelet op de magere topicstart, zet ik deze op slot.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True