Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Command & Conquer Remastered

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
@Yero
Het is fijn dat er in ieder geval is besloten om twee tamelijk essentiële zaken toe te staan: unit queueing en het groeperen van eenheden.
Groeperen via Ctrl-# was in 1995 ook gewoon mogelijk.

• Kuusje
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 09:20
Eens. Het was de enige manier op vliegende helicopters te selecteren.

• Yero
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 14-06 21:44

Yero

Reviewer
Ook in Tiberian Dawn? Ik heb het voor de zekerheid nog getest in een emulator en het lukte mij daarmee niet. Maar dat kan ook aan de emulator liggen.

• Kuusje
:Y
Bij Tiberian Dawn zag je geen wit cijfertje in de hoek van de unit als deze bij een taskforce zat, bij RA1 wel.

• Kuusje
Soldaten bestonden destijds slechts uit een aantal onherkenbare pixels
Waren de soldaten onherkenbaar of de pixels? :P
Het Maleisische Lemon Sky, heeft ...
Kill de komma?

[Voor 21% gewijzigd door Kuusje op 13-06-2020 11:11]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yero

Yero

Reviewer
I stand corrected (y)

• Frituurman
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 09:24
Misschien handig (ik had het ook al als reactie genoemd) om systeemspecificaties te noemen bij PC games? En dan een minimum en een aanbevolen variant? :)

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

• pino85
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 04-06 16:10

pino85

Im just a Bird in the Sky

@Yero zie reactie frituurman

Liefhebber van Tweakers en Hardwarejunkies.info

• Yero

Yero

Reviewer
Ik vind het een goed punt, maar ik heb begrepen dat dit eigenlijk nooit gedaan wordt in de reviews op Tweakers. Ik zal het in ieder geval hier toevoegen:

Command & Conquer is geen zwaar spel, maar neemt wel 32 GB aan ruimte in beslag. Om vertraging tijdens multiplayer-games te voorkomen wordt aangeraden het spel op een ssd te installeren. Ik heb het zelf gespeeld op een i5 met een Geforce 1050 Ti (mijn primaire systeem is een iMac Pro).

De systeemeisen zijn:

Minimaal
Windows 8.1 of 10
4 GB geheugen
AMD Athlon 64 X2 4600 @ 2.4Ghz / Intel Core 2 Duo E4600 @ 2.4Ghz of beter
AMD Radeon HD 5570 / Nvidia GT 420 of beter
DirectX 11 compatibel videokaart
32 GB schrijfruimte

Aanbevolen
AMD Ryzen 7 1700 / Intel i5 4690K of beter
AMD Radeon HD 7850 / Intel GTX 660 of beter
SSD in plaats van een harde schijf

(misschien ook nog iets voor de startpost van het topic op het forum)

• peterpijpelink
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 09:03
mogelijk is dit al eerder gevraagd, met zoeken kwam ik zo snel niet tegen, als ik via steam speel dan krijg ik op mijn externe scherm aangesloten op mijn laptop geen geweldige resolutie. Mijn scherm kan 3840x1600 aan maar het lijkt met een grote brede balk links meer op 1920x1080 of zo... de resolutie in het spel staat wel goed ingesteld, maar de objecten zijn gewoon grof en groot. Als ik zero hour speel dan heb ik wel een goede resolutie en veel meer speelveld.... iemand een idee?? alvast bedankt

http://pvoutput.org/list.jsp?userid=22724 [Zonneboiler + 38 zonnepanelen, Warmtepomp 11.2 Ecodan + Daikin Ururu airco] Van gas los sinds 07-2019

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 09:02

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
@peterpijpelink, die vraag moet je niet hier aan de redactie vragen, maar in het topic voor de spelers. [PC] Command & Conquer Remastered :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True