Gezocht nisspotjes met ip65/67 en 4000K

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanniep9
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-06 11:18
Beste mede-tweakers,

Ik ben op zoek naar nisspots voor in de douche met een veiligheidsklasse IP65 of IP67 en een lichtkleur van 4000K. De enige spots die ik kan vinden zijn deze maar die hebben "slechts" een IP44 rating.
Al diverse bedrijven gebeld maar geen een heeft ze in het assortiment.
Weet iemand waar deze nog te koop zijn? Ik heb ze op korte termijn nodig dus liever geen AliExpress of soortgelijke sites.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raling
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:14
Dat zou dan een max 12V spot moeten zijn ivm de zones in de badkamer. 4000K kan ik zo snel ook niet vinden, maar wel dimbare 2700K met IP68 rating.

Kun je niet naar een andere kleurtemperatuur kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanniep9
We willen het liefst 4000K. De plafondspots zijn ook 4000K. De badkamer heeft grijze tegels maar die krijgen een bruinige gloed bij 2700K en dat willen we niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeetIkHetNou
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-05 12:00
Ik heb deze gekocht:
https://www.toolstation.nl/badkamer-inbouw-spot/p79664

Zit een siliconen pakking bij en een lamphouder met GU10 fitting. Dmv de lamphouder creeer je ook afstand tot het glas. Het is een plastic tonnetje dat met een pakking tegen het plafond zit. Daarna valt het metalen deel er overheen (ook met pakking). Glas zit verlijmd in metaal. Deze zijn IP65.

Je kan er daarna weer GU10 LEDs in doen naar keuze.

[ Voor 13% gewijzigd door WeetIkHetNou op 13-06-2020 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanniep9
Dit lijkt mij een standaardmaat spot en geen (mini) spot voor een nis(?). Diameter zou niet meer dan ca 6cm mogen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeetIkHetNou
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-05 12:00
sanniep9 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 21:37:
[...]
Dit lijkt mij een standaardmaat spot en geen (mini) spot voor een nis(?). Diameter zou niet meer dan ca 6cm mogen zijn.
Klopt. Ik had niet door dat een nisspot blijkbaar kleiner is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bergdwerg
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:07
Ik heb mijn spots voor in de badkamer op https://www.letsleds.nl/ gekocht. Ik geloof dat zij ook spots van 60mm buitenmaat hebben. Ik weet niet of zij de juiste lichtkleur hebben, maar net als de spots van WeetIkHetNou is de fitting standaard en is de lamp vervangbaar door een andere met de juiste lichtkleur.

Ondoenlijk is ook doenlijk, want onweer is ook weer. ~ H.F.V.M. Finkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanniep9
Bergdwerg schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 22:40:
Ik heb mijn spots voor in de badkamer op https://www.letsleds.nl/ gekocht. Ik geloof dat zij ook spots van 60mm buitenmaat hebben. Ik weet niet of zij de juiste lichtkleur hebben, maar net als de spots van WeetIkHetNou is de fitting standaard en is de lamp vervangbaar door een andere met de juiste lichtkleur.
Ik zie daar bijvoorbeeld een 50mm of een 52mm maar van beide is me niet duidelijk of de lamp te vervangen is. Er staat ook geen fitting aangegeven in de specificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-06 16:49
Rechtstreeks vanuit China, altijd goedkoop
Oftewel, die kan je zelf met reverse image search ook wel vinden voor een fractie van hun prijs.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanniep9
Señor Sjon schreef op zondag 14 juni 2020 @ 14:43:
[...]

Oftewel, die kan je zelf met reverse image search ook wel vinden voor een fractie van hun prijs.
Ja, heb het ook gezien. Prijsverschil is idd redelijk absurd. Wil best een paar euro extra betalen voor snelle levering uit NL, maar niet het 3-voudige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

sanniep9 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 14:50:
[...]

Ja, heb het ook gezien. Prijsverschil is idd redelijk absurd. Wil best een paar euro extra betalen voor snelle levering uit NL, maar niet het 3-voudige.
Net waar het totaalbedrag op uitkomt.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanniep9
Wat zou dan een geschikte driver zijn? In de ene nis komen 2 mini-spots en in een andere nis 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-06 16:49
sanniep9 schreef op zondag 14 juni 2020 @ 14:50:
[...]

Denk eerder aan dropshipping vanuit een Ali store.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1