Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gezocht nisspotjes met ip65/67 en 4000K

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Raling
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 10-08 18:22
Dat zou dan een max 12V spot moeten zijn ivm de zones in de badkamer. 4000K kan ik zo snel ook niet vinden, maar wel dimbare 2700K met IP68 rating.

Kun je niet naar een andere kleurtemperatuur kijken?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WeetIkHetNou
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 07:22
Ik heb deze gekocht:
https://www.toolstation.nl/badkamer-inbouw-spot/p79664

Zit een siliconen pakking bij en een lamphouder met GU10 fitting. Dmv de lamphouder creeer je ook afstand tot het glas. Het is een plastic tonnetje dat met een pakking tegen het plafond zit. Daarna valt het metalen deel er overheen (ook met pakking). Glas zit verlijmd in metaal. Deze zijn IP65.

Je kan er daarna weer GU10 LEDs in doen naar keuze.

[Voor 13% gewijzigd door WeetIkHetNou op 13-06-2020 20:58]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WeetIkHetNou
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 07:22
sanniep9 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 21:37:
[...]
Dit lijkt mij een standaardmaat spot en geen (mini) spot voor een nis(?). Diameter zou niet meer dan ca 6cm mogen zijn.
Klopt. Ik had niet door dat een nisspot blijkbaar kleiner is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bergdwerg
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 05-08 08:46
Ik heb mijn spots voor in de badkamer op https://www.letsleds.nl/ gekocht. Ik geloof dat zij ook spots van 60mm buitenmaat hebben. Ik weet niet of zij de juiste lichtkleur hebben, maar net als de spots van WeetIkHetNou is de fitting standaard en is de lamp vervangbaar door een andere met de juiste lichtkleur.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True