Misschien een rare vraag...
ik heb een aantal maanden geleden alweer MDF plinten geplaatst. Deze heb ik besteld bij een webshop met de beschrijving dat het 'Vochtwerende V313' MDF plinten zijn (dit staat ook zo op de factuur). Hieronder een plaatje van de plint:
:strip_exif()/f/image/E6RHu3f4NuVbeFkLiPeeXaQJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu heb ik vandaag vanaf een andere webshop vochtwerende V313 MDF plinten ontvangen (van ik dacht) hetzelfde type, echter hier is de binnenkant groen -> na wat Googlen blijkt dit een kenmerk te zijn van vochtwerende V313 plinten.:strip_exif()/f/image/gUbW6UgR67OBvB0W7Yvw3vfl.jpg?f=fotoalbum_large)
De andere plinten die ik heb geplaatst lijken hierdoor op reguliere/normale MDF plinten?
Voordat ik een webshop ga beschuldigen of mogelijk een onbetrouwbaar verhaal terug krijg, klopt mijn constatering dat de bovenste plinten geen V313 vochtwerende plinten zijn?
Het gaat om best wat meters en buiten dat zou ik het vervelend vinden als een webshop normaal MDF probeert te verkopen als vochtwerend MDF (al kan het natuurlijk ook een foutje zijn).
ik heb een aantal maanden geleden alweer MDF plinten geplaatst. Deze heb ik besteld bij een webshop met de beschrijving dat het 'Vochtwerende V313' MDF plinten zijn (dit staat ook zo op de factuur). Hieronder een plaatje van de plint:
:strip_exif()/f/image/E6RHu3f4NuVbeFkLiPeeXaQJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu heb ik vandaag vanaf een andere webshop vochtwerende V313 MDF plinten ontvangen (van ik dacht) hetzelfde type, echter hier is de binnenkant groen -> na wat Googlen blijkt dit een kenmerk te zijn van vochtwerende V313 plinten.
Om vochtwerend MDF te herkennen heeft de kern van de plaat een groene kleur gekregen.
:strip_exif()/f/image/gUbW6UgR67OBvB0W7Yvw3vfl.jpg?f=fotoalbum_large)
De andere plinten die ik heb geplaatst lijken hierdoor op reguliere/normale MDF plinten?
Voordat ik een webshop ga beschuldigen of mogelijk een onbetrouwbaar verhaal terug krijg, klopt mijn constatering dat de bovenste plinten geen V313 vochtwerende plinten zijn?
Het gaat om best wat meters en buiten dat zou ik het vervelend vinden als een webshop normaal MDF probeert te verkopen als vochtwerend MDF (al kan het natuurlijk ook een foutje zijn).