Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vochtwerend MDF V313 — Herkennen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• talkatoo
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:12
Misschien een rare vraag...

ik heb een aantal maanden geleden alweer MDF plinten geplaatst. Deze heb ik besteld bij een webshop met de beschrijving dat het 'Vochtwerende V313' MDF plinten zijn (dit staat ook zo op de factuur). Hieronder een plaatje van de plint:

Nu heb ik vandaag vanaf een andere webshop vochtwerende V313 MDF plinten ontvangen (van ik dacht) hetzelfde type, echter hier is de binnenkant groen -> na wat Googlen blijkt dit een kenmerk te zijn van vochtwerende V313 plinten.
Om vochtwerend MDF te herkennen heeft de kern van de plaat een groene kleur gekregen.

De andere plinten die ik heb geplaatst lijken hierdoor op reguliere/normale MDF plinten?

Voordat ik een webshop ga beschuldigen of mogelijk een onbetrouwbaar verhaal terug krijg, klopt mijn constatering dat de bovenste plinten geen V313 vochtwerende plinten zijn?

Het gaat om best wat meters en buiten dat zou ik het vervelend vinden als een webshop normaal MDF probeert te verkopen als vochtwerend MDF (al kan het natuurlijk ook een foutje zijn).

Alle reacties

• talkatoo
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:12
Ik heb de volgende mail gekregen van het bedrijf:
Wij hebben al jaren geen groene kleurstoffen meer toegevoegd in onze plinten i.v.m de veel al wit gelakte plinten die wij leveren.
Het resultaat is hier door mooier en constant.
Al onze plinten zijn van type v313 mdf vochtwerend.
Niet dat ik ze niet geloof.. maar deze mail suggereert dat dit zorgt voor een mooier eindresultaat in tegenstelling tot groene. Dat betwijfel ik.

Wil dit graag testen.

[Voor 13% gewijzigd door talkatoo op 16-06-2020 11:23]

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True