Slimme deurbel advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senser
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-07 13:55
Ik heb de Eufy draadloze deurbel ook hangen. Ik loop nog wat te stoeien om hem bedraad aan te sluiten zodat ik niet elke x maanden hoef op te laden. Ik begreep uit reviews en uit de documentatie dat een 8V transformator niet toereikend is, dus heb ik een Weiss 18V transformator gekocht.

Maar ik krijg het geheel nog niet werkend. Als ik de bel op de bestaande transformator aansluit, gaat de bel continu rinkelen, daarnaast lijkt de Eufy niet op te laden. Ook met de nieuwe transformator precies hetzelfde euvel.

Wat ik niet helemaal begrijp is dat in de handleiding voor de bedrade variant staat dat je de bedrading voor de gong moet doorlussen, maar dat op de transformator aansluiten van de draadloze variant (die ik dus heb) daar niets over gezegd wordt.

Ik heb een blauwe en rode draad bij de voordeur waarbij blauw is doorgelust. Naar de gong (bel) gaat ook een rode en blauwe draad. Dit leek mij een goede setup, maar toch werkt het niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/baNkTJN33Upbw2L7vWGDpvNiGpw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RMMgXAw1QSS7lL8D8WwRbIlb.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1